اقتصادی >>  اقتصاد مقاومتی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۱۶۱۰۶
نماینده مجلس:

اخذ مجوز برای کار تولیدی بسیار زمان‌بر است

یک نماینده مجلس گفت: در صورتی که دولت و مجلس قوانین سختگیرانه را از سر راه تولید بردارند و تولید کنندگان اجناس با کیفیت تولید و مردم خود را موظف به خرید کالای ایرانی بدانند رونق تولید امکان‌پذیر می‌شود.
محمد خدابخشی در گفتگو با فارس و در پاسخ به این سؤال که برای رونق تولید چه مولفه‌هایی را باید رعایت کرد، گفت: برای حذف قوانین دست و پاگیر و مزاحم تولید، باید مجلس شورای اسلامی به عنوان قانونگذار تلاش کند و موانع قانونی را اصلاح کند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخذ برخی استعلام‌ها برای آغاز به کار تولیدی بسیار
زمان بر است، گفت: در این زمینه دولت و مجلس باید حداکثر همکاری را داشته باشند تا در حداقل زمان ممکن با صدور مجوز‌های لازم یک تولید‌کننده بتواند اقدامات لازم برای یک فعالیت تولیدی را انجام دهد.
وی بیان داشت: سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان هم برای رونق تولید تکالیفی برعهده‌دارند و باید کالا‌های تولیدی آن‌ها از کیفیت لازم برخوردار باشد، زیرا قطعا در صورت تولید کالا‌های بی‌کیفیت مصرف‌کننده تمایلی به خرید آن کالا‌ها ندارد.
خدابخشی با بیان اینکه برای رونق تولید هموطنان هم تکالیفی بر عهده‌دارند، گفت: برای چرخش چرخ‌های تولیدی و ایجاد‌ اشتغال مردم باید از خرید کالا‌های وارداتی امتناع کنند و کالا‌های تولید داخل را مصرف کنند.
نماینده مردم الیگودرز بیان داشت: بنابراین اگر همه نهاد‌های سیاستگذار، مردم و تولید کنندگان تکالیفشان را در قبال تولید به خوبی انجام دهند قطعا تولید رونق خواهد یافت.
وی با‌اشاره به سال رونق تولید بیان داشت: باید در این سالی که مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی حل شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات