صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۱۶۴۲۵

حرف روز/ تابستان آرام

دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی در نقشه‌های گوناگونی که برای مقابله با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران کشیده بودند، با طراحی سناریوهای پیچیده[...]

یادداشت: دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی در نقشه‌های گوناگونی که برای مقابله با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران کشیده بودند، با طراحی سناریوهای پیچیده، تابستان ۱۳۹۷ را تابستانی داغ برای ایران پیش‌بینی کرده بودند و به خیال واهی خود حضور در جشن کریسمس را در ایران انتظار می‌کشیدند!
با همه توطئه‌ها علیه ملت ایران و اعمال تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشورمان برای ایجاد نارضایتی اجتماعی و... تابستان ۹۷ تمام شد و روسیاهی پروژه تابستان داغ برای «تیم ترامپ، پمپئو و هاسپل (رئیس سیا)» و اوباشی در حد ربع پهلوی و حکام مرتجع منطقه‌ای، مانند آل‌سعود ماند.
اکنون که در تابستان 1398 قرار داریم، با تدبیر مسئولان نظام اسلامی و حمایت‌های مردمی، ایران اسلامی تابستانی آرام را پشت سر می‌گذارد. نشانه‌های آرامش را می‌توان به راحتی در فضای حقیقی و مجازی مشاهده کرد.
ادامه یافتن بی‌اعتنایی مردم به فراخوان‌ها و انتشار اخبار کذب برای ایجاد نارضایتی در سطح جامعه در کنار مدیریت و ایجاد ثبات بازار ارز و سکه و بهبود یافتن شاخص‌های اقتصادی،‌ اندک امید جریان‌های ضد انقلاب را به یأس مطلق بدل کرده است.
مردم فهیم ایران اسلامی با درک شرایط موجود و مشکلات فرارو، همراهی خوبی را با اصل نظام دارند و مسئولان به برکت دل بریدن از بیگانگان و کار مداوم، کشور را در مسیر جوشیدن از درون و موفقیت‌های بیشتر قرار دادند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیش‌بینی را در 1397/4/24 در هنگام تلاطم بازار و شرایط نامتعادل ارزی در نشستی که رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت حضور داشتند، کرده بودند. ایشان با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه‌ انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه‌روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پرشتاب به سمت اهداف را بیان کردند و به مسئولان حاضر در جلسه گفتند: «اگر مردم احساس کنند که شما تلاش می‌کنید و شب و روز نمی‌شناسید به نفع‌تان شعار خواهند داد و مردم باید احساس کنند دارد کار می شود.» البته این آغاز راه است و مسئولان باید با شتاب‌بخشی به اقدامات مفید و اثربخش آرامش بیشتر اقتصادی را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات