صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۱۶۸۱۸

تگزاس با 25 کشته و مجروح صحنه خونریزی شد

فرد مسلحی در ایالت تگزاس آمریکا، حین عبور از یک جاده برون‌شهری، به سمت خودروهای دیگر تیراندازی و حداقل 25 نفر را کشته یا مجروح کرد.
تگزاس با 25 کشته و مجروح صحنه خونریزی شد
 منابع محلی بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از وقوع تیراندازی همزمان در دو شهر «میدلند» و «اودِسا» در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.
به نوشته رسانه‌های آمریکایی، فرد مسلحی در دو شهر ایالت تگزاس به سمت مردم تیراندازی کرده و حداقل 30 نفر در این دو حادثه آسیب دیدند.
پلیس آمریکا در ابتدا گمان می‌کرد این حملات هماهنگ‌شده بوده و حداقل دو تیرانداز در این واقعه حضور دارند اما بعد از آغاز عملیات تعقیب‌وگریز برای بازداشت مظنونان، مشخص شد یک ضارب در این ماجرا حضور داشته است.
این فرد مسلح که در حال رانندگی در جاده مواصلاتی شهر میدلند به اودسا بود، به روی دیگر خودروها آتش گشوده و همزمان به مسیر خود ادامه می‌داد. وی حتی به موانع جاده‌ای پلیس نیز برخورد کرده و سه افسر آمریکایی را نیز مجروح کرد.
پلیس آمریکا ساعتی بعد از آغاز عملیات تعقیب و گریز، خبر داد که با تیراندازی به سمت ضارب و مجروح کردن وی، موفق شدند او را بازداشت کنند. البته این شخص از صدمات وارده جان سالم به در نبرده و کشته شد.
منابع بیمارستانی در میدلند نیز با به‌روز رسانی آمار تلفات، اعلام کردند پنج نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده،‌ جان باختند.
این تیراندازی خونین در حالی است که سه هفته پیش نیز در چنین روزی تیراندازی یک فرد مسلح در فروشگاه «والمارت» در شهر مرزی «اِل‌پاسو» واقع در ایالت تگزاس، حداقل 20 کشته و 24 زخمی برجای گذاشت.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات