صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۱۷۳۱۳

سردار جوانی: «صبح صادق» در خانواده سپاه و بسیج نقش‌آفرین است

معاون سیاسی سپاه گفت:‌ «صبح صادق» به سرعت توانسته در خانواده سپاه و بسیج مورد توجه قرار گیرد و نقش‌آفرینی خوبی داشته است.
 

سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه در مراسم «پاسداشت ۲۰ سال همراهی صادقانه صبح صادق» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که هفته‌نامه «صبح صادق» به سرعت توانسته در خانواده سپاه و بسیج جا پیدا کند و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: این هفته‌نامه طی سال‌های گذشته، حقیقتاً نقش‌آفرینی خوبی داشته است و در فضای کنونی و با وجود اینترنت و فضای مجازی که شاید میل و رغبت به نشریات کاغذی کم باشد، هفته‌نامه کار خود را انجام می‌دهد.

سردار جوانی با بیان اینکه امیدوار هستیم که این ماندگاری استمرار داشته باشد، افزود: استمرار این هفته‌نامه به تحلیل‌های خوب و جهت‌گیری‌های صحیح است؛ چرا که هفته‌نامه‌ای نیستیم که به دنبال سر و صدا باشیم. این نشریه به دنبال بصیرت‌افزایی و روشنگری است که از رویکرد‌های اصلی ما محسوب می‌شود و به واسطه همین رسالت، تحلیل‌های آن در داخل و خارج از کشور بازتاب‌های فراوانی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس ششم، تعدادی از نمایندگان، هفته‌نامه صبح صادق را به صحن علنی مجلس کشاندند، گفت: صحبت‌های برخی نمایندگان مجلس ششم از روی دلسوزی نیست؛ چون ناراحتی و دغدغه آن‌ها از صبح صادق به دلیل پرتوافشانی و روشنگری صادقانه این نشریه در فضای تاریک آن دوران بود.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: تحلیل اگر درست و صحیح باشد، راه انتخاب شده، راه ولایت خواهد بود و تحلیل درست، مواضع ولایت را با مبانی دینی تشریح می‌کند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات