اقتصادی >>  اقتصاد مقاومتی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۱۷۸۲۵

قاضی خطاب به متهم: به دوستان خود بگویید نامه‌نگاری نکنند

در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده، وی در پاسخ به سوال قاضی مبنی بر مشخص کردن نحوه پرداخت دیون طلبکاران خود در دوره مرخصی گفت: هیچ پولی ندارم و تقاضا دارم که بتوانم شخصاً پیگیر فروش املاک و پرداخت دیون باشم.
قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه بیان داشت، چهارشنبه (فردا) آخرین جلسه برگزار می‌شود و آخرین دفاع متهم لشگری‌پور استماع می‌گردد. وی خطاب به متهم نعمت‌زاده اظهار داشت: در این مدت یک گام مثبت در راستای پرداخت مبالغ انجام نشده است و قرار بازداشت موقت شما تا تاریخ ۱۶/۸/۹۸ پابرجاست و اگر تا این مدت رأی نهایی صادر نشود قطعاً قرار بازداشت شما تمدید می‌گردد. لطفا به دوستان و آشنایان خود بگویید که نامه نگاری نکنند چرا که حواشی فایده‌ای ندارد. مشخص کنید که پول‌ها کجاست، همچنین اتهامات سایر متهمین در دادسرا در حال بررسی است و در این جلسات شما و آقای لشگری‌پور فقط علیه یکدیگر صحبت کردید.
لازم به توضیح است؛ پرونده شبنم نعمت زاده، وزیر سابق صنعت مربوط به حوزه دارو می باشد. بخشی از اتهامات وی این است که حجم بالایی از داروی مورد نیاز کشور در دوره تحریم دارویی امریکا را در انبارهای خود احتکار کرده است که تاریخ انقضای بخشی از این داروهای کشف شده نیز سپری شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات