سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۱۷۸۶۷

راهبردهای ملی پرونده آمدنیوز

مهمترین بعد این پرونده شناسایی سر شبکه های داخلی آن است و برخوردها با این افراد و جریان‌ها به گونه‌ای مستند، قاطع و مورد حمایت افکار عمومی است که هیچ قارچ سمی دیگری با هر پشتوانه ای در داخل و خارج قدرت رشد و سم پراکنی علیه جمهوری اسلامی را نداشته باشد.
واکنش ها به اعلام خبر بازداشت روح الله زم مدیر آمد نیوز از واکنش های جهانی به بازداشت صدام و قتل سرهنگ قذافی دو تن ازجنایتکاران قرن بیشتر بوده است. از زمان به دام افتادن وی شاهد انواع واکنش های مطبوعاتی بوده‌ایم، اما مهمترین موضوع رسانه‌ها در مورد نحوه بازداشت وی بوده است که این فرد چگونه و کجا به دام افتاده است؟ وسعت واکنش‌ها و تحلیل‌ها نشان دهنده اهمیت موضوع برای رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دنیا است؛ اما بخش مهم ماجرا لیست مرتبطین و فعالان پایگاه آمدنیوز است که طبق اطلاعات اولیه بی‌نصیب از حمایت‌های سرویس های مطرح جاسوسی هم نبوده‌اند.
از هم اکنون پیداست که با آشکار شدن لایه‌های مهم این پرونده موج‌های خبری طوفانی‌تر خواهد و تحلیل‌های رسانه‌ای نیز افزایش می‌یابد؛ عده‌ای به دنبال متهم کردن دیگران هستند و گروهی نیز از هم اکنون با جوسازی علیه پرونده در صدد تبرئه خود می باشند و عموم جامعه از شبکه سازی‌های وی متعجب خواهند شد.
صاحب این پرونده که در طول چهار سال جامعه و افکار عمومی ملت ایران را به بازی گرفته است مهمترین دشمن امنیت ملی ایران بوده است اکنون باید او و همه کسانی که در ناآرامی‌ها نقش داشته اند تقاص پس بدهند، باید پای میز محاکمه ای که قبلا اعترافاتش را با دست خود و بدون اجبار قاضی و با اثر انگشت در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند بایستند.
همانگونه که جامعه ما به ترامپ و تحریم های او بدبین هستند و او را دشمن شماره یک ملت ایران می دانند باید به بزرگترین خیانتکاران تاریخ حساسیت داشته باشند زیرا اینان کسانی بودند که جاده صاف کن تحریم ها بودند دشمن را تحریک کردند که جمهوری اسلامی را بیشتر تحریم کند ،آنها بودند که به ترامپ و مشاوران وی با لهجه فارسی خبر می دادند که جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است فق باید یه کم پیچ تحریم ها را سفت تر نمائید.آنها ویروس مکمل تحریم ها بودند؛ هرگاه تحریم ها توان اثرگذاری اجتماعی نداشت کانال آمدنیوز آن را به زبان عامه تبدیل می‌کردند و تب قحطی و سقوط نظام و... را دامن می زدند.
در روزهای گذشته فضای همدلانه خوبی از ملت و مسئولین کشورمان در حمایت از اقدام سپاه شکل گرفت و اگر چنین فضایی ادامه داشته باشد چنین قارچ های سمی هرگز نخواهند توانست سفره ایرانی را در اختیار تروریست ها و منافقان قرار دهند.
البته این موضوع نیاز به مراقبت ویژه ای هم دارد که به اختصار ذکر می شود:
1. سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با این پرونده نگاه ملی دارد و فارغ از دیدگاه‌ها و جبهه بندی‌های  سیاسی به وظیفه خود عمل می‌کند. اقدام سپاه در معرفی اولین مرتبط با روح الله زم که خود را در میان نیروهای انقلابی جا داده بود مهمترین دلیل صدق این ادعا است که بازوان قدرتمند سپاه در این مسیر با کسی رودربایستی و چشم پوشی ندارد و اگر افراد منافق لباس های مقدس هم بر تن کرده باشد در اعلام و معرفی آنها به مردم لحظه ای درنگ به خود راه نمی دهد.
2. اگر چه سند همکاری همکاران داخلی و خارجی آمد نیوز انلاین قابل ردگیری در همه جهان است و سرورهای حامی این شبکه نتوانسته اند در روند دسترسی به اطلاعات خللی ایجاد نمایند اما همین باعث نمی شود که برخی از افراد با گمانه زنی و طرح انواع اسامی و شخصیت ها آمد نیوزهای جدیدی را در افکار عمومی ایجاد نمایند و مسیر پرونده را مشوش و مغدوش نمایند. در مسیر این پرونده همه صاحبنظران باید مراقبت کافی از گفته ها و نوشته های خود داشته باشند و از حساسیت افکار عمومی برای اهداف خود بهره برداری ننمایند.
3.بازداشت سرکرده آمدنیوز باعث یک خلاء راهبردی در جریان ضد انقلاب در ایجاد توطئه علیه جمهوری اسلامی خواهد شد که همین مساله یک پیروزی و برگ برنده برای جمهوری اسلامی ایران است. مهمترین بعد این پرونده شناسایی سر شبکه های داخلی آن است و برخوردها با این افراد و جریان‌ها به گونه‌ای مستند، قاطع و مورد حمایت افکار عمومی است که هیچ قارچ سمی دیگری با هر پشتوانه ای در داخل و خارج قدرت رشد و سم پراکنی علیه جمهوری اسلامی را نداشته باشد. در این حال جریان‌های شکست خورده در صدد هستند که از نبود برند آمد نیوز برای خود کلاهی بدوزند و نقش محوری توطئه‌های آینده را به دست بگیرند، اما این جریانها  نيز بدانند که آغاز این راه اندکی دشوار بود، اما ادامه آن بسیار آسان است و بازداشت و دستگیری منافقین و ضد انقلاب‌ها را مانند ساخت آرکیو 170 آمریکایی را به تولید انبوه می‌رسانیم.
4.رویکرد جمهوری اسلامی ایران در موضوع آزادی بیان رویکردی توسعه بخش و امید آفرین بوده است و باز بودن درهای رافت و رحمت بی همتای این انقلاب بر سر همه جریانها سبب  تعاطی و تعامل افکار در خبرگزاری ها،روزنامه ها،سایت های خبری و حتی کانال های رسانه ای  شده است؛ همین آزادی البته باعث شده است که شبکه های اجتماعی بیگانه و رسانه های داخلی به عنوان بسترهای رشد جریانات معاند را فراهم نمایند.
5.دستگیری فردی مانند زم بهترین کمک به جریان های سیاسی کشور است زیرا برای او که به دنبال دریافت کارمزد خود از سرویس های جاسوسی آمریکا،فرانسه و رژیم صهیونیستی بود بهترین شیوه افزایش اعتبار را ناکار کردن همه این جریانات می دانست؛در این پرونده هم جریان های اصولگرا و هم اصلاح طلب به عنوان مدعی و شاکی باید وارد عرصه شوند و از کسی که اعتماد مردم را از آنها دزیده است شکایت کنند.
آمد نیوز یک کانال نبود،بلکه یک امپراتوری رسانه ای بود که همزمان چندین فعالیت را با هم انجام می‌داد؛ یارگیری برای سرویس های جاسوسی،جمع آوری خبر و مطلب، توزیع محتوای های سرویس‌های جاسوسی ، هماهنگ سازی تیم های عملیات و تیم های رسانه ای در هنگام آشوب،ارتباط راحت با مدیران و برخی از فریب خوردگان داخلی،مشروع سازی اقدامات تخریبی و هماهنگ کردن کلیه جریان های ضد انقلاب .بنابراین با ضربه خوردن جریان آمد نیوز همه پایگاههای فوق متلاشی شده اند و بازتابهای آن تا ماه ها ادامه دارد و در مورد این پرونده باید صبور باشیم چون نظام جمهوری اسلامی راه توبه رابرای  برخی از فریب خوردگان فراهم کرده است و از هم اکنون شاهد بازگشت آنها به دامن انقلاب اسلامی هستیم.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات