صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۱۸۱۰۰

اخبار کوتاه یک‌شنبه 12 آبان

«حمدبن‌جاسم آل‌ثانی» نخست‌وزیر پیشین قطر خطاب به سران کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس تأکید کرد: پیام‌های ایران برای گفت‌وگو با نظارت سازمان ملل باید به طور جدی در شورای همکاری بررسی شود، چرا که این فرصت ممکن است در آینده تکرار نشود.» وی همچنین اضافه می‌کند: اگر در آینده توافقی میان ایران و آمریکا صورت بگیرد، در آن صورت دیگر این مسئله‌ـ گفت‌وگوی ایران و کشورهای عربی‌ـ برای تهران ضروری نخواهد بود و چه بسا دیگر در آن زمان فرصت گفت‌وگو فراهم نشود!
«ابراهیم اصغرزاده» عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه حاضریم ببازیم، ولی به ائتلاف دست نزنیم، گفت: «این جمع‌بندی، جمع‌بندی غالب در شورای عالی اصلاح‌طلبان است؛ یک باخت شرافتمندانه، بهتر از یک بُرد متحجرانه است. در این چند ساله بخش مهمی از فساد مملکت به دلیل پیدایش یک طبقه نوکیسه از نورچشمی‌هاست؛ خانواده‌هایی که فرزندان‌شان، داماد‌ها و عروس‌های‌شان درگیر مسائل اقتصادی شده‌اند.»
سفیر بریتانیا در تهران در صفحه اینستاگرامش با انتشار فیلمی عنوان کرد: «ما به همراه فرانسه، آلمان، چین و روسیه تلاش‌های بسیاری می‌کنیم تا ایران همچنان از مزایای برجام برخوردار باشد. در هفته‌های آینده تصمیمات مهمی درباره آینده برجام پیش روی ایران خواهد بود. ما می‌خواهیم این تفاهم‌نامه باقی بماند.» «راب مک‌ایر» در ادامه مدعی می‌شود اروپا تعهداتش در برجام را انجام داده است!
برخی از رسانه‌ها و نزدیکان محمدباقر قالیباف مدعی شدند: «قالیباف به ‌عنوان سر لیست اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم نامزد می‌شود... محمدباقر قالیباف این تصمیم را پس از جلسات متعددی که طیف‌های مختلف اصولگرا با او داشته‌اند، اتخاذ کرده است. نظرسنجی‌ها وضعیت خوب او را در تهران نشان‌ می‌دهد و این مسئله در اتخاذ این تصمیم مؤثر بوده است.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات