صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۸۳۳۱

شهادت بسیجی ۱۹ ساله در ایست و بازرسی گشت رضویون +عکس

بسیجی ۱۹ ساله، محمد مهدی رضوان در عملیات ایست و بازرسی تهران مجروح شد و بعد از گذشت سه روز به شهادت رسید. شهید رضوان نخستین شهید گشت رضویون است.
 شهادت بسیجی ۱۹ ساله در ایست و بازرسی گشت رضویون +عکس
 
بسیجی 19 ساله، محمد مهدی رضوان در عملیات ایست و بازرسی تهران مجروح شده و بعد از گذشت سه روز نهایتاً روز 19 آبان ماه 1398 به شهادت رسید. شهید رضوان نخستین شهید گشت رضویون است.
محمد مهدی رضوان فرزند بابک از بسیجیان گردان 121 امام علی(ع) یگان امام حسن مجتبی(ع) بود. او در 16 آبان ماه 1398 در حال گشت عملیاتی ایست و بازرسی افراد و وسایل نقلیه مشکوک به منظور مقابله با جرائم و مفاسد اجتماعی و تأمین امنیت اخلاقی بود که در منطقه شوش تهران مورد سوء قصد قرار گرفت. او از ناحیه سر دچار آسیب شده و به کما رفت و نهایتاً بعد از گذشت سه روز در روز 19 آبان ماه 1398 در بیمارستان سینا به شهادت رسید.
مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید آمر به معروف، امشب سه‌شنبه، 21 آبان ماه 98 با حضور عموم مردم از ساعت 20 در معراج شهدا برگزار می‌شود. پیکر مطهر او در قطعه 50 گلزار شهدای تهران خاکسپاری خواهد شد.
اردیبهشت ماه امسال بود که سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا گفت: تفاهمنامه همکاری بین نیروی انتظامی با سازمان بسیج در زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتر گشت رضویون به امضا رسیده است. گشت رضویون یا همان «گشت‌های امنیت محله محور» پس از راه‌اندازی و شروع رسمی فعالیت خود قطعاً نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات