صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۸۶۶۸

اخبار کوتاه یک‌شنبه 10 آذر

«جمال عرف» معاون سیاسی‌ـ امنیتی وزارت کشور درباره سخنان رئيس‌جمهور که گفته است تا صبح جمعه از زمان افزایش قیمت بنزین خبر نداشته است، گفت: روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح جلسه شورای امنیت کشور برگزار و در همان جلسه زمان سهمیه‌بندی مطرح شد و پس از جلسه، صورتجلسه آن در اختیار رئیس‌جمهور قرار گرفت. معاون وزیر کشور افزود: روز چهارشنبه نیز وزیر کشور در دولت گزارش داد؛ بنابراین تلقی من این است که رئيس‌جمهور خواسته بگوید به وزیر کشور اعتماد دارم، اما شما خوش‌بین باشید!
«فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از سامانه اموال مازاد بانک‌ها گفت: در مرحله نخست ۱۷ هزار میلیارد تومان از اموال بانک‌ها در این سامانه ثبت شده که امکان حراج این اموال با همکاری بورس نیز وجود دارد. وی افزود: از ۱۸ بانکی که در این طرح قرار دارد، چهار بانک ملی، ملت، کشاورزی و صادرات ۵۰ درصد مسئولیت واگذاری را برعهده دارند و بیشترین اموال مازاد با ۱۴ درصد مربوط به بانک ملی است.
«بنی گانتس» رئیس حزب «آبی‌ـ سفید» در رژیم صهیونیستی تأکید کرد، اعضای حزب وابسته به نخست‌وزیر این رژیم خواهان تشکیل کابینه جدید بدون وی هستند. وی تأکید کرد: نتانیاهو به باری بر دوش اعضای حزب لیکود تبدیل شده است. آنان در گفت‌وگوهای جداگانه بین خودشان و با من، درباره تشکیل کابینه بدون نتانیاهو صحبت می‌کنند.
«شیرین هانتر» کارشناس روابط بین‌الملل دانشگاه «جرج تاون» آمریکا با اشاره به نقش آمریکا در اغتشاشات و ناآرامی‌های عراق، اظهار داشت: حمله به کنسولگری ایران در نجف پس از سفر مایک پنس، معاون دونالد ترامپ به اربیل عراق صورت گرفته است.
«سردار حسین نجات» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: گروه‌های ضد انقلاب قصد داشتند با موج‌سواری بر روی مطالبات اقتصادی، امنیت مردم را از بین ببرند و هدف اصلی آنها استعفای رئیس‌جمهور بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات