صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۱۲

اخبار کوتاه سه‌‌شنبه 10دی

«عزت‌الله ضرغامی» بخش عمده فتنه ۸۸ را فتنه خواص دانست و گفت: «برخی از خواص انگیزه داشتند و محور شدند تا در برابر ولایت و رهبری بایستند، اما تعدادشان زیاد نبود، بخش دیگری از خواص بی‌بصیرت آنهایی بودند که ترسیدند از رهبری دفاع درست کنند و سکوت کردند. همین‌ها هرچه آبرو دارند از نظام و رهبری دارند، به دنبال مصاحبه با آنها بودیم و برای دفاع از جمهوریت و ولایت مصاحبه می‌خواستیم، اما می‌گفتند چند روزی صبر کنید تا همه چیز معلوم شود بعد.»
«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و نوشت: «انتخابات پارلمان ایران دو ماه دیگر برگزار می‌شود؛ اما رژیم پیشتر با ردّ صلاحیت بیش از 1000 نامزد به دستکاری در آن پرداخته است.» وزیر خارجه آمریکا در ادامه این پیام نوشت: «ما در کنار مردم ایران که خواستار آن هستند صدای‌شان شنیده شود، می‌ایستیم.» وزیر خارجه آمریکا طی هفته‌های اخیر بارها و در موارد متعدد در امور داخلی ایران مداخله کرده است.
«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق اظهار داشت: «به اقتضای شرایط تحریم بررسی بودجه باید به نحوی باشد که مایحتاج مردم تأمین شود تا فشار کمتری به آنها وارد آید. همچنین حقوق‌‎ها باید به گونه‌ای تنظیم شود که طبقات پایین‌تر، بهره بیشتری ببرند. افزایش ۱۵ درصدی حقوق بهتر است به صورت پلکانی معکوس اجرا شود تا قشرهای پایین‌تر بیشتر بهره‌مند شوند.»
حوالی بامداد امروز یک موتورسوار ناشناس یک عدد نارنجک دست‌ساز را به سمت دیوار ساختمان مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) پرتاب کرده که سبب آتش گرفتن بنر نصب شده بر دیوار شده و خسارتی در پی نداشته است. گفتنی است، با توجه به تصاویر موجود هویت این فرد در دست شناسایی است.
«مقتدی‌صدر» رهبر جریان صدر عراق گفت: پیشتر درباره سرانجام کشانده شدن عراق به کشمکش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داده بودیم. امروز آماده اخراج اشغالگر از راه‌های دیپلماتیک و قانونی هستیم، پس آیا کسی هست که ما را یاری کند؟
«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: در فهرست فیش‌های حقوقی یک شرکت دولتی، یک کارشناس ۴۱ میلیون تومان دریافت می‌کند و من مانده‌ام آیا آقای رئیس‌جمهور، آقای نوبخت و وزرا این را می‌دانند و کاری نمی‌کنند یا نه؟

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات