صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۸۷۱۵

گزارش روز/ نظام اسلامی در کنار مردم

بازی با اعداد و اعلام آمار عجیب و غریب درباره تعداد کشته‌شدگان در حوادث اخیر یکی از برنامه‌ها و راهبردهای رسانه‌ها و جریان‌های ضد ایرانی پس از پایان آشوب‌های آبان 98 است[...]

یادداشت: بازی با اعداد و اعلام آمار عجیب و غریب درباره تعداد کشته‌شدگان در حوادث اخیر یکی از برنامه‌ها و راهبردهای رسانه‌ها و جریان‌های ضد ایرانی پس از پایان آشوب‌های آبان 98 است! «بی‌بی‌سی فارسی» و «ایران اینترنشنال» هر ساعت عددی تازه می‌سازند و رسانه‌ها و سران فتنه 88 که با اغتشاش و ریخته شدن خون تعدادی از مردم عزیز ایران در سودای کسب قدرت بودند، پس از گذشت 10 سال از آن روزهای شوم بار دیگر امیدوار شده‌اند و به دنبال مصادره به مطلوب اتفاقات اخیر هستند و لذا آمارهای عجیب و غریب می‌سازند! چنانکه پایگاه «کلمه» نزدیک به سران فتنه مدعی آمار 100 کشته فقط در شهریار شده است! اما آیا جمهوری اسلامی مدعی است هیچ‌کس کشته نشده و هیچ تیری از سوی نیروهای امنیتی شلیک نشده است؟ پاسخ منفی است! در حوادث اخیر تعدادی از معترضان و آشوبگران جان‌شان را از دست دادند؛ اما نکته مهم این است که این افراد چرا و چگونه کشته شدند؟ بر اساس اخبار میدانی و گزارش‌های امنیتی و نظامی تقریباً تمامی این حوادث در دو بستر رخ داده است؛ دسته اول مهاجمانی هستند که به مراکز مهم حمله کردند! در یک نمونه در سیرجان تعدادی با حمله به یکی از ذخایر بنزین کشور قصد آتش زدن آنها را داشتند. تصور کنید نیروهای امنیتی مانع آنها نمی‌شدند و مهاجمان موفق به منفجر کردن ذخایر می‌شدند، آنگاه چه حادثه هولناکی رخ می‌داد و چند نفر بی‌گناه جان می‌باختند؟ همچنین طبق همه پروتکل‌های بین‌المللی زمانی که عده‌ای قصد ورود به مناطق نظامی و تلاش برای دسترسی به سلاح گرم را داشته باشند، اجازه تیراندازی صادر می‌شود! یا افرادی که با سلاح گرم یکی از مهم‌ترین مسیرهای انرژی کشور را بسته و به نیروهای امنیتی شلیک می‌کنند، پس از اولتیماتوم 48 ساعته چاره‌ای جز شلیک برای دستگاه امنیتی باقی نگذاشتند!
دسته دوم از کشته‌شدگان افرادی هستند که گروه‌های سازماندهی شده وابسته به گروهک نفاق و... در میان تجمعات با هدف تحریک جامعه و شعله‌ور کردن آشوب‌ها با سلاح گرم آنها را هدف قرار ‌دادند؛ افرادی که در روزهای ابتدایی به خیابان آمده بودند تا نسبت به افزایش قیمت بنزین اعتراض کنند؛ اما قربانی اهداف سیاسی و منافع دشمنان ملت ایران شدند. افرادی که نظام اسلامی در کنار آنها قرار دارد و خود را موظف به دلجویی از خانواده آنها و دستگیری و مجازات قاتلان آنها می‌داند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات