خراسان رضوی >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۴۵
سردار یوسفعلی زاده:

منطق ۹ دی منطق باطل کردن فتنه و فتنه گران بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: منطق ۹ دی منطق باطل کردن فتنه و فتنه گران بود، منطق به میدان آمدن بصیرت امت، منطق به میدان آمدن افراد باغیرت به میدان و ۹ دی منطق تنها نگذاشتن امام امت و منطق یاری خدا بود.

منطق ۹ دی منطق باطل کردن فتنه و فتنه گران بود

به گزارش بصیرت از خراسان رضوی؛ حسینعلی یوسفعلی زاده  خراسان رضوی صبح امروز در همایش بزرگداشت ۹ دی در مسجد علی ابن ابی‌طالب رشتخوار ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولان در این شهرستان، گفت: آن چیزی که باعث ایجاد فتنه در سال ۸۸ شده بود بیماری ضعف بصیرت و تیره‌وتار شدن فضای جامعه بود، که آتش‌به‌جان امت انداخته بود، در واقع باید این بیماری درمان می‌شد و ۹ دی باطل کننده این طلسم و سحر بود.

وی در ادامه در رابطه با اهمیت حماسه ۹ دی گفت: منطق ۹ دی منطق باطل کردن فتنه و فتنه گران بود، منطق به میدان آمدن بصیرت امت، منطق به میدان آمدن افراد باغیرت به میدان و ۹ دی منطق تنها نگذاشتن امام امت و منطق یاری خدا بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه اذعان داشت: ما اگر ۹ دی را گرامی می‌داریم، می‌خواهیم بگوییم که پای این خاک‌ریز ایستاده‌ایم، محال است، فراموش کنیم. اگر برخی در بطن جامعه به دنبال نادیده گرفتن و ایجاد مشکلات هستند ما دنبال گرامیداشت ۹ دی هستیم، تا به دوست و دشمن این گفته را یادآوری کنیم بر عهدی که بسته‌ایم، خواهیم ماند.

سردار یوسفعلی زاده با تأکید بر اینکه ما همواره در حال مبارزه با دشمن و بدخواهان هستیم، اظهار داشت: ما همیشه و در همه حال در حال مبارزه با دشمنان هستیم، منتها یک روز‌هایی همانند ۹ دی یک برجستگی خاصی در مبارزه با دشمن پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور نیز گفت: در ۵ دی امسال بنا بود برای کشته‌شدگانی که خودشان عدد آن را برای خود به ۱۵۰۰ رسانده بود چهلم بگیرند. برآوردشان این بود که در ۵ دی ۶۰۰ شهر را پای‌کار می‌آوریم، بنا بود که به بهانه چهلم کشته‌شدگان فرضی به گمان خود، کارستان کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایفای نقش ممتاز و انقلابی امروز در کارنامه ماست، یادآور شد: دشمن هرروز بخت خود را برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام امتحان می‌کند، در طول ۴۱ سال، ساعتی نگذشته است دنیای استکبار ضدانقلاب و نفوذی‌های داخلی در آرزوی فروپاشی این انقلاب صبر نکشیده باشند.

سردار یوسفعلی زاده با تأکید بر اینکه ما هرروز نیازمند این هستیم که بصیرت خود را ارتقا دهیم تا هم دشمن را بشناسیم و هم دوست را اظهار داشت: ۹ دی و روز‌های خدایی به ما این را تذکر می‌دهند که یک‌وقت عقبه دشمن نشویم، بصیرت و الگو گرفتن از این روز‌ها به ما دیکته می‌کند که دشمن و دوست را بشناسیم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش رهبری در کشور، تصریح کرد: باید امت همیشه امام خود را بشناسد امت بی امام خطرناک است، پیروزی زمانی از آن ماست که امت در کنار امام خود با چشمانی باز در وسط میدان باشند و مشت بزرگشان همیشه بر پیشانی دشمن باشد.

وی با تأکید بر نیاز امروز کشور بر تکیه‌بر توان داخلی گفت: کشور را باید خودمان بسازیم، کسی تا امروز از گدایی از دشمن و اعتماد به دشمن چیزی به دست نیاورده است، دشمن برای ما آزادی و اقتدار را نمی‌خواهد، ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم کشور را ۴۱ سال به‌پیش برده‌ایم، کسانی که می‌گویند نمی‌شود خودشان شکست‌خورده‌اند و به دنبال نوشتن این شکست به‌پای مردم هستند.

وی با تاکیدبر اینکه امروز کشور به حضور، نقش‌آفرینی و جهاد ما نیاز دارد، اظهار داشت: جهاد را خداوند زرهی آهنین برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی قرار داده است.

وی با اشاره به رزمایش مشترک اخیر دریایی ایران، روسیه و چین نیز در این رابطه گفت: ایران اسلامی ما امروز به این حوزه از اقتدار و قابلیت اجرایی رسیده است که ابرقدرت‌های دنیا به دنبال رزمایش مشترک با ایران هستند، امروز آمریکایی‌هایی که در منطقه هستند این اهمیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کنند.

سردار یوسفعلی زاده در رابطه با انتخابات پیش رو کشور نیز گفت: در انتخاباتی که در پیش داریم باید نهایت دقت در انتخاب فرد اصلح را داشته باشیم، فردی را انتخاب کنیم که اصلح، مؤمن انقلابی و ولایی باشد، افرادی باید انتخاب شوند که از جنس مستضعفین و آشنا به درد مردم باشند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات