صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۱۹۴۵۳

حرف روز/ روز التماس هم فرا می‌رسد

آمریکا را خوب می‌شناسد، در بسیاری از نبردها پنجه در پنجه آمریکا جنگیده و از شکست‌ها، ضعف‌ها و زبونی آمریکا باخبر است[...]

یادداشت: آمریکا را خوب می‌شناسد، در بسیاری از نبردها پنجه در پنجه آمریکا جنگیده و از شکست‌ها، ضعف‌ها و زبونی آمریکا باخبر است. او می‌داند پاشنه آشیل آمریکا کجاست و به همین دلیل می‌گوید: «آمریکا می‌فهمید دارد از کجا می‌خورد.» سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه که یک استراتژیست نظامی است با بیان نکته فوق درباره التماس‌های آمریکا به ایران می‌گوید: «آمریکایی که ابرقدرت بود، در عراق گیر کرده بود. التماس ما را کردند که از نفوذتان استفاده کنید.» اکنون همین آمریکا با به شهادت رساندن سرداران مقاومت به دنبال انتقام گرفتن از محور مقاومت برای نابودی داعش است.
این اقدام تروریستی‌ نشان داد آمریکا به فقر راهبردی رسیده است و هیچ برنامه قابل اجرایی برای تسلط و حضور در منطقه ندارد؛ از این رو با یک اقدام انتحاری جهان اسلام و تمامی ملت‌های منطقه را وارد تقابلی جدی و سراسری با خود کرده است.
درباره رفتار احمقانه ترامپ و و تلاش او در جنگ روانی علیه کشورمان چند نکته نظامی حائز اهمیت است:
1ـ انقلاب اسلامی ایران نشان داده است در همه نبردهای نظامی برنده بوده و پوزه متجاوزان را در تمامی 40 سال گذشته به خاک مالیده است.
2ـ در طول 40 سال گذشته، انقلاب اسلامی فقط درگیر مبارزه با آمریکا بوده است و صدام، داعش و امثال آنها صرفاً عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی بوده‌اند که آمریکا آنها را کوک کرده بود.
3ـ مهم‌ترین یاور ملت ایران خداوند تبارک و تعالی است و دست قدرت او همیشه با ملت ایران بوده است. همان‌گونه که شن‌ها مأمور خدا بودند و توطئه طبس را خنثی کردند، ان‌شاءالله خواهیم دید که لشکر متکبر فرعون در دریاها غرق خواهند شد و هیچ یاوری برای نجات‌شان نمی‌یابند.
4ـ اگر در ابتدای پیروزی انقلاب، ملت ایران با دستان خالی بر آمریکا پیروز شد، امروز در سراسر منطقه نیروهای مقاومت و مستضعفان دنیا، آمریکای متجاوز را از پای درخواهند آورد.
در آینده‌ای نزدیک آمریکا از ایران ملتمسانه می‌خواهد، اجازه بدهد آبرومندانه از منطقه خارج شود؛ آن زمان دیگر فرصتی برای متجاوزان باقی نمانده است. این روز نزدیک است؛ زیرا ملت ما از همیشه بیدارتر و خواهان برخورد متناظر و شدیدتر نسبت به آمریکا هستند و ان‌شاءالله نظام هم این خواسته ملت مسلمان را اجابت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات