صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۹۴۱۶

اولین واکنش رسمی فرمانده کل سپاه به شهادت سپهبد سلیمانی/ پایان حضور آمریکا در منطقه

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها با این اقدام خود، آغازی برای پایان حضور خود ساختند و ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است.
اولین واکنش رسمی فرمانده کل سپاه به شهادت سپهبد سلیمانی/ پایان حضور آمریکا در منطقه
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: ترور سردار شهید قاسم سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد که مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد.
وی افزود: این ترور، باعث شکل گیری یک انرژی جدید در جغرافیای وسیع به صورت خود جوش، آتش به اختیار و مصمم برای یک انتقام گیری سخت می‌شود.
سردار سلامی افزود: این انتقام گیری در جغرافیای وسیع در طول زمان و با تاثیر‌های تعیین کننده خواهد بود.
فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها با این اقدام خود، آغازی برای پایان حضور خود ساختند و ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است.
سردار سلامی افزود: این عبارت ثبت شود، زیرا بعد‌ها همه تحقق آن را خواهند دید.فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ترور سردار سلیمانی پایان سردار سلیمانی نیست؛ بلکه آغاز جدیدی بر سردار سلیمانی است و او خود یک مسیر و مکتب از جهاد و مبارزه ضد مستکبران است.
وی گفت: امروز جبهه مقاومت، علاوه بر آرمان‌های قبلی، انتقام خون سردار رشید اسلام ابومهدی المهندس و سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهید آنان را خواهند گرفت و این ده نفر امروز بیرق دار یک حرکت جدید در جهان اسلام هستند.
اقدام آمریکایی‌ها یک خطای بسیار بزرگ بود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار قاسم سلیمانی یک خطای بسیار بزرگ بود.
سردار سلامی افزود: آمریکایی‌ها هر چه در سال‌های گذشته تلاش کردند که خود را دوست ملت‌ها نشان بدهند و ملت‌های مستقل و آزاد از جمله ملت ایران را در مقابل نظام‌های خود قرار دهند و سال‌ها عملیات سیاسی، روانی و رسانه‌ای گسترده و قدرتمند برای تسخیر دل‌های جوانان در جهان اسلام انجام داده بود، با ترور سردار بزرگ قاسم سلیمانی، همه این تلاش‌ها و هزینه‌های شأن از بین رفت.
وی گفت: سیاست آمریکا در جهان اسلام با ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرو پاشید.
فرمانده کل سپاه افزود: مردم عراق در بغداد، کربلا و نجف، از فرمانده بزرگ ابو مهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی، یک مشایعت و تشییع بسیار قوی و پر حجم را ترسیم کردند و امروز در هر نقطه از دورترین نقاط عالم اسلام هم هر مسلمانی اشک می‌ریزد.
سردار سلامی گفت: کینه و نفرتی که آمریکایی‌ها به پیکره جهان اسلام تزریق کردند، به صورت طبیعی یک انرژی جدید برای یک نبرد علیه آمریکایی‌ها در یک جبهه وسیع و نه در یک نقطه به وجود آورد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات