البرز >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۴۹۱

شهادت مظلومانه و در عین حال وحدت آفرین

بی‌شک این وحدت و فریاد یکپارچه مردم عراق و ایران و بلکه جهان برای انتقام سخت، از این پس با قدرت و شدت بیشتری خواب آرام را از استکبار و به ویژه سردمداران حکومت آمریکا خواهد گرفت و زمینه فروپاشی این دولت شرور و سایر همپالگی‌هایش را با سرعت بیشتر فراهم خواهد نمود.
پایگاه بصیرت / احمدرضا هدایتی
چه زیبا و منطبق است ماجرای ترور سردار دل‌ها با این جمله حضرت امام (ره) که در ۱۴ اردیبهشت ۵۸ فرمودند؛ «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می‌کشید. برای اینکه منطق ندارید.»
خطای راهبردی آمریکا در ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر همراهان این بزرگواران، بار دیگر ثابت کرد، همان‌گونه که امام صادق (ع) فرمودند؛ «خدا را شکر که خداوند دشمنان ما از احمق‌ها آفرید»، تمام دشمنان اسلام در زمره سفیهان و احمق‌ها قرار دارند.
این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که بعد از ناآرامی‌های اخیر در کشور‌های عراق و لبنان و آشوب‌های آبان‌ماه سال جاری در ایران، شاید هیچ واقعه‌ای به اندازه شهادت این سردار عزیز نمی‌توانست وحدت ناگسستنی مردم این کشور‌ها را دوچندان کند.
پس از این ماجرا بود که تمامی اقوام ایرانی از عرب و عجم تا کُرد و لر و فارس و تمامی اقشار جامعه از مدیر و مسئول تا کارگر و کارمند و حتی بازیگر و هنرپیشه، اقدام شرورانه دشمن را تقبیح و بر وحدت و انتقام سخت از دشمنان تأکید کردند و این واکنشی بود که در عراق و سایر کشور‌های اسلامی نیز مشهود بود.
البته قطعاً اثر خون این شهید عزیز و سایر شهدای مظلوم جبهه مقاومت، محدود به وحدت بیش از پیش مسلمین در سایر کشور‌های جبهه مقاومت نیز نخواهد شد و به یاری خدا شرایط را برای وحدت مسلمانان تمام جهان اسلام و نیز سایر ملل مستضعف جهان علیه استکبار فراهم خواهد ساخت.
بی‌شک این وحدت و فریاد یکپارچه مردم عراق و ایران و بلکه جهان برای انتقام سخت، از این پس با قدرت و شدت بیشتری خواب آرام را از استکبار و به ویژه سردمداران حکومت آمریکا خواهد گرفت و زمینه فروپاشی این دولت شرور و سایر همپالگی‌هایش را با سرعت بیشتر فراهم خواهد نمود.
شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که اینک سردمداران آمریکا در واکنش به فریاد فراگیر مردم ایران و عراق و سایر مسلمین و مردم آزاده جهان، در اوج ذلت و خفت از مسئولین ایران اسلامی درخواست کرده‌اند که اقدام مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران نیز محدود به اقدام مشابه و همسطح اقدام شرورانه آن‌ها باشد.
این اظهار عجز و درماندگی دشمنی که کاملاً خودسرانه و بدون هرگونه مجوزی اقدام به این عمل تروریستی زده است، نشان می‌دهد که نظام سلطه به خوبی دریافته است که مرتکب چه خطای بزرگ و جنایت وحشتناکی شده است و دیگر نمی‌تواند به حضور نکبت‌بار و ایمن خود در منطقه ادامه دهد.
این در حالی است که اولاً؛ هدف اقدام متقابل جمهوری اسلامی، اجرای عدالت و رفع ظلم و شر از جهان در جهت کسب رضایت الهی است و ثانیاً؛ هیچ اقدام مشابهی نمی‌تواند خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدای راه خدا را جبران نماید.
در واقع دشمنان می‌دانند که اگرچه جسم سلیمانی و سلیمانی‌ها را از ما گرفتند، اما افکار و اندیشه سلیمانی و همرزمانش برای همیشه در جهان اسلام و افکار عمومی مستضعفین دنیا ماندگار شد و فرزندان و دست‌پروردگان مکتب عشق و شهادت در جبهه مقاومت، راه آن‌ها را تا آخرین قطره خون و تا رفع کامل ظلم از جهان ادامه خواهند داد و همین مسئله سبب استیصال و درماندگی آن‌ها خواهد شد.
کلام آخر این‌که؛ رزمندگان جبهه مقاومت این را حق خود می‌دانند که در هر نقطه جهان و در هر زمان و به هر میزان عمل، انتقام خون شهدا را بگیرند و دشمنان نیز باید بدانند که پایانی بر عملیات مقابله به مثل جبهه مقاومت متصور نیست، مگر این‌که منطقه از لوث وجودشان پاک شود و یا متجاوزان با پای خود به کشورشان بازگردند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات