صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۹۱۸

شورای عالی اصلاح‌طلبان به جمع‌بندی نرسید

شورای عالی اصلاح‌طلبان به جمع‌بندی نرسید
در جلسه شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان، کمیته استان‌های این شورا گزارش داد در کل کشور صلاحیت ۶۰ نامزد اصلاح‌طلب تأیید شده است و امکان دادن لیست انتخاباتی مقدور نیست. برخی از اعضای شورای عالی اصلاح‌طلبان در این جلسه تأکید کردند، اصلاح‌طلبان با همین آمار و با احتساب برخی افراد در لایه‌های دوم و سوم لیست انتخاباتی بدهند که با مخالفت دیگر اعضا مواجه شد. در نهایت شورای عالی اصلاح‌طلبان در این جلسه به جمع‌بندی نرسید و قرار شد جلسه دیگری در این باره برگزار شود.


به‌ دنبال حفظ وحدت نیروهای انقلابی هستیم
«حجت‌الاسلام پورمحمدی» دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در یازدهمین نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا وحدت و ائتلاف در مجموعه نیروهای انقلابی حفظ شود، افزود: همه تشکل‌ها و احزاب تشکیل‌دهنده شورای ائتلاف نیز در فرایند طراحی شده ورود کرده و نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را دنبال کنند تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر و مطلوب برسیم.


چاره‌ای جز ائتلاف در انتخابات نداریم
یک عضو فراکسیون امید مجلس با ابراز امیدواری از اینکه اعتراضات به ردّ صلاحیت نامزدها مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای جز ائتلاف در انتخابات آینده نمی‌ماند. «سهیلا جلودارزاده» افزود: همان‌طور که رئیس مجلس هم چندی پیش مطرح کرد، ما همه نمایندگان رد صلاحیت شده را می‌شناسیم و می‌دانیم از باب دلسوزی برای نظام و مسلمانی مشکلی ندارند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات