صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۲۰۳۸۲

امکان افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌شده‌ها وجود دارد

امکان افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌شده‌ها وجود دارد
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌شده‌ها وجود دارد، گفت: برای تأیید ردّ صلاحیت شده‌ها، اسناد و اطلاعات جدیدتری به دست‌مان رسیده است. کدخدایی گفت: روند رسیدگی هیئت اجرایی و هیئت‌های استانی و مرکزی شورای نگهبان اول و شورای نگهبان دوم مراحلی است که در مرحله دوم تجدیدنظر می‌کنند و طبیعتاً ممکن است اسناد و مدارکی به دست ما رسیده و اطلاعات جدیدی ارائه شود که نظر شورای نگهبان را در مرحله بعد تغییر دهد.


لیست جبهه پیشرفت 22 بهمن رونمایی می‌شود
«محمدجواد محمدی‌نوری» قائم‌مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: لیست جبهه پیشرفت با آغاز مراسم راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در تهران رونمایی و اعلام می‌شود. وی افزود: شاخصه‌های موجود که در پیام رهبر معظم انقلاب در تعیین کاندیداهای انقلابی، کارآمد و قوی مطرح شده بود، به دقت شناسایی شد و از این حیث توانستیم فهرست توانمند و دلسوز و پاکی را برای مجلس یازدهم معرفی کنیم.


کارگزاران نتوانست لیست ۳۰ نفره در تهران را پر کند
«محسن هاشمی» گفت: ما خودمان دیروز در کارگزاران جلسه داشتیم، اما نتوانستیم ۳۰ نفر را پر کنیم؛ به ۱۵ یا ۱۶ نفر رسیدیم. امروز هم دوباره جلسه داریم تا بتوانیم لیست ۳۰ نفره را پر کنیم. بعد که احزاب لیست‌های خود را درآوردند، می‌توانند با هم ائتلافاتی هم داشته باشند. مثلاً ممکن است ما در کارگزاران نتوانیم به ۳۰ نفر برسیم؛ بلکه ۱۵ نفر را معرفی کنیم و بقیه را از احزاب دیگر قرض بگیریم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات