صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۲۰۴۰۷

حرکت لشکر سلیمانی به سمت میدان آزادی

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، امسال به علت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس از جلوه‌های خاصی برخوردار شده است و عمدتا راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمده‌اند
راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور درحالی آغاز شد که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، پیش از آغاز رسمی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مملو از جمعیت شده است.
جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، امسال به علت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس از جلوه‌های خاصی برخوردار شده است و عمدتا راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمده‌اند.
حرکت لشکر سلیمانی به سمت میدان آزادی
برخی راهپیمایان تهرانی، با حمل پرچم ایران به همراه کشورهای حاضر در جبهه مقاومت از جمله عراق، سوریه و فلسطین و همچنین گروه‌هایی همچون حزب‌الله لبنان و فاطمیون بر همبستگی نیروهای مقاومت در منطقه تاکید کردند. گفتنی است در مرکز این پرچم‌ها، نام «حکومت مهدی» نیز به چشم می‌خورد.
در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، مردم پایتخت ایران اسلامی در مسیرهای راهپیمایی با قرار دادن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر راهپیمایان پرچم خبیث آنها را در زیر پاهای خود لگد کردند.
جمعی از مردم پاکستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند.
حرکت لشکر سلیمانی به سمت میدان آزادی
مردم پاکستان تصاویری از امام خمینی، رهبر معظم انقلاب، شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و… در مسیر راهپیمایی در دست دارند.
عدادی از جوانان با تصویر چهره سردار قاآنی در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن تهران شرکت کرده‌اند.
حرکت لشکر سلیمانی به سمت میدان آزادی
حرکت لشکر سلیمانی به سمت میدان آزادی
سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برپایی نمایشگاهی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، تعدادی از تجهیزات دفاعی ساخت داخل از جمله «بمب هوشمند بالابان، موشک نقط زن، نفربر زرهی ضد مین و ضد کمین رعد و بمب هوشمند برد بلند» را در معرض دید راهپیمایان تهرانی قرار دادند.

حرکت لشکر سلیمانی به سمت میدان آزادی
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات