صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۲۱۳۰۳

موکب‌های اربعین پای کار مقابله با کرونا

رئیس ستاد مواکب اربعین حسینی گفت: مواکب اربعین حسینی به عنوان یک مجموعه مردم نهاد برای عبور از شرایط فعلی یعنی بحران کرونا پای کار آمدند.

حسن پلارک اظهار کرد: جهاد خدمت‌رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه و بحران‌های پیش آمده از اصلی ترین دستورات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و زیباترین خاطرات به یاد مانده از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط مواکب اربعین حسینی که در این حوادث حامی و مددکار مردم می‌باشند.

وی افزود: در شرایط کنونی که جامعه، نیازمند همدلی و مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌ها و نهادها برای مقابله با بحران کرونا است، مواکب اربعین حسینی به عنوان یک مجموعه مردم نهاد پس از مشارکت در سیل سیستان و بلوچستان، تمام توان و ظرفیت خود را برای رفاه حال عموم مردم و عبور از شرایط فعلی یعنی بحران کرونا به کار بسته است.

رئیس ستاد مواکب اربعین حسینی تصریح کرد: مواکب اربعین حسینی از آغاز بحران کرونا در کشور در کنار سایر جهادگران عرصه سلامت، ضمن بسیج تمامی منابع و امکانات خود در سراسر کشور، با راه اندازی پویش‌های مردمی و ارائه خدمات امدادی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، دستکش و در صورت امکان ماسک در بین آحاد مختلف مردم در محدوده جغرافیای خود به مسئولیت شرعی و اجتماعی عمل کرده و آمادگی دارد با هماهنگی مراجع ذیصلاح در ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با ویروس کرونا، به صورت داوطلبانه برای انجام خدمات فراگیر در سطح کشور فعالیت کند.

پلارک اعلام کرد: در این راستا لازم است از کلیه عزیزانی که با مشارکت خود در این امر خدا پسندانه ما را یاری نموده‌اند اعم از هنرمندان متعهد و مردمی، خیرین و خادمین مواکب تشکر و قدردانی نمائیم و از عموم مردم شریف نیز تقاضا می‌شود کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه # ۱۰۴۰*۷۸۰* واریز نمایند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات