صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۲۱۳۸۱

اعتراض نماینده مجلس به روحانی به‌علت عدم کنترل ترددها در کشور

عباس گودرزی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور اعتراض خود را نسبت به عدم کنترل ترددها در شرایط کنونی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعلام کرد.

اعتراض نماینده مجلس به روحانی به‌علت عدم کنترل ترددها در کشور

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با وجود همه تأکیدات برای عدم سفر به استان‌های مرتبط برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ما شاهد تردد به استان‌های مختلف در این ایام هستیم.
وی با بیان اینکه در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور اعتراض خود را نسبت به عدم کنترل ترددها اعلام کرده افزود: این وضعیت یعنی در واقع به سخره گرفتن این همه اصرار در محدود نمودن سفرهای نوروزی است.
گودرزی افزدود: در نامه‌ام به رئیس‌جمهور آمده است «تاکنون چندین مرحله ممنوعیت سفر و ورود خودروهای غیر بومی در شهرستان ها اعلام شده است اما ظاهرا اراده ای برای اجراء وجود ندارد؛ اصلا چرا اجازه خروج از مبدأ می‌دهید که در ورودی مقصد این اختلالات به وجود بیاید»؟
نماینده بروجرد در مجلس گفت: در ادامه نامه‌ام به آقای روحانی اظهار داشته‌ام «متأسفانه این موضوع هم مثل بازار ارز و موارد دیگر کنترل نشد و رها گردید ...
اجازه ندهید جان مردم لرستان و شهرستان بروجرد، دستخوش کم توجهی بعضی مسئولان و خوشگذرانی برخی هموطنان سهل انگار شود ... چرا برای منع سفر و محدودیت عبور و مرور تصمیم قاطع نمی‌گیرید؟ اگر در لحظه لازم اقدام لازم انجام نگیرد و اجازه بدهید وقت بگذرد دیگر فایده ای نخواهد داشت و باید پاسخگو باشید».
انتهای پیام/

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات