صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۲۱۵۵۸
توهم جدید ترامپ؛

ایران و نائبانش درصدد حمله مخفیانه به مواضع آمریکا در عراق هستند!

رئیس جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری جدید مدعی شد که بر حسب اطلاعات و باور (!) ایران یا نائبان آن در حال طراحی یک حمله مخفیانه به نیروها و یا دارائیهای آمریکا در خاک عراق هستند.

ایران و نائبانش درصدد حمله مخفیانه به مواضع آمریکا در عراق هستند!

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توئیتری بدون ارائه شواهدی مستدل مدعی شد که ایران یا نائبان آن در حال طرح ریزی یک حمله پنهانی به نیروها و یا تجهیزات آمریکا در عراق هستند!

این رئیس جمهور متوهم آمریکا در این پیام خود می نویسد: «طبق اطلاعات و باور (!)، ایران یا نائبان آن در حال طراحی یک حمله مخفیانه به نیروهای نظامی و / یا دارائیهای آمریکا در خاک عراق هستند. اگر این [حمله] روی دهد، ایران حقیقتاً بهای بسیار سنگینی خواهد پرداخت».

این در حالی است که یک منبع مسئول در الانبار عراق از عقب نشینی نظامیان آمریکایی از پایگاه نظامی الحبانیه به سمت پایگاه عین الاسد خبر داد و گفت که علت یا دلایل این عقب نشینی ناگهانی مشخص نیست.

به گفته این منبع عراقی، نظامیانی که از پایگاه الحبانیه خارج شده اند وظیفه تأمین امنیت داخلی این پایگاه را برعهده داشتند.

از سوی دیگر، ترامپ در شرایطی این پیام را منتشر می کند که ایالات متحده با کمبود تجهیزات پزشکی و حفاظتی برای مقابله با ویروس کرونا در داخل خاک خود روبروست و انتقادها از عملکرد دولت او هم در رسانه های ملی و هم در میان کادر درمانی این کشور رو به افزایش است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
باسلام.گفت:1-سگ هار را چه بترسانی،چه بزنی نتیجه یکی است! همینکه شترامپ نگونبخت مدام در"کابوس"عملیات جبهه مقاومت بسر می برد کافیست!به قول استراتژیستهای امنیتی"همیشه وجود احساس تهدید،به مراتب کُشنده تر از اعمال تهدیداست"2-الحمدلله الذی جعل أعدائنا من الحمقاء/دشمنان بادست خودشان دارند در 2 پایگاهی که سپاه مقتدر اسلام سیلی سختی به آنها زد،دپو می ند،تا ان شاءالله باکمترین هزینه و بیشترین بهره وری،هلاک و سقط شوند..بله،فأهلکته و ما ظلمهم الله..یاعلی..
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات