صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۲۱۹۹۶

گسترش اسلام در اروپا

گسترش اسلام در اروپا

ریچارد کلیهورد استاد دانشگاه بلژیک که اخیراً به دین اسلام گرویده است، با اشاره به گسترش دین اسلام در کشورهای اروپایی، بیان داشت: در سال‌های گذشته نامی از دین اسلام در کشورهای اروپایی نبود و مردم شناختی در خصوص این دین آسمانی نداشتند اما در حال حاضر، درخواست‌ها برای شناخت این دین در حال افزایش است و جای امیدواری است که آینده به سمتی پیش می‌رود که همه به این حقیقت دست یابند. وی در خصوص آشنایی خود با کتاب آسمانی مسلمانان عنوان کرد: من ترجمه قرآن مجید را به زبان انگلیسی خوانده‌ام و در شناخت راه درست به من کمک شایانی کرده است، اما خیلی علاقه‌مندم که خواندن واژه‌های قرآن را به زبان عربی هم یاد بگیرم.

شبکه‌های ضدانقلاب نگران سلامت ما شده‌اند!/ تیتر خبری این روزهای شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب بیشتر درباره ضررهای روزه گرفتن بر بدن ایرانی‌ها شده است. این رسانه‌ها با آب‌وتاب، برخی فتواهای مراجع را دست‌کاری کرده و پس ‌و پیش آن را می‌زنند و در بوق کرده‌اند که مردم ایران روزه نگیرید که سیستم دفاعی بدنتان ضعیف میشه و کرونا می‌گیرید!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
باسلام.ریچارد هاوس(نظریه پرداز امریکایی)در سال 2003 در کنفرانس تقابل علیه انقلاب اسلامی ایران در تلآویو گفت:من سال2025را می بینم که اسلام شیعی ایرانی همۀ اروپا را در برگرفته و اولین حکومت اسلامی در فرانسه بر قرار میشود!بله،این از نتایج سحراست/باش تا صبح دولتش بدمد! یاعلی..
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات