صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۲۲۶۰۶

اخبار کوتاه دوشنبه 29 اردیبهشت

سخنران ويژه روز قدس!/ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر از سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس امسال داد و اظهار داشت: «به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از بیانات معظم له، در هیچ جای کشور مراسم دیگری تحت عنوان روز قدس نخواهیم داشت. امسال امکان برگزاری مراسم گسترده راه‌پیمایی به خاطر شیوع کرونا فراهم نیست.

کالای بدون شناسه، یعنی قاچاق!/ سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام اجرایی شدن شناسه‌دار کردن لوازم‌خانگی تولیدی کشور، اظهار داشت: «از سال ۹۶ تاکنون هر کالای وارداتی یا تولیدی ملزم به داشتن شناسه بوده و به‌این‌ترتیب اگر اکنون کالایی در بازار، بدون شناسه باشد، کالای قاچاق است.» گفتنی است؛ تا پیش‌ازاین با اجرای طرح شاپرک، کالاهای تولیدی و وارداتی از هم تفکیک شده بود، اما در دولت یازدهم به‌جای اصلاح نواقصی این طرح، صورت‌مسئله پاک شد و این طرح بر زمین خورد تا این‌که با گسترش عرضه محصولات وارداتی (عمدتاً قاچاق) در بازار، دولت مجدداً در پی اجرای این تفکیک‌گذاری برآمده است تا بلکه حمایتی از تولید داخلی صورت گیرد.

۲۲ کشتی حامل یمنی همچنان در توقیف سعودی‌ها/ یک مقام دولت یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوز سعودی ۲۲ کشتی حامل مشتقات نفتی و مواد غذایی یمن را در بندر جیزان در توقیف نگه داشته است. این مقام یمنی اعلام کرد کشتی‌های توقیفی حامل بیش از نیم میلیون تن بنزین، دیزل و مازت و بیش از ۸ هزار تن گاز و ۱۰ هزار تن آرد و ۹ هزار تن برنج هستند.

قالیباف: باید وکیلالملّه باشیم/ منتخب تهران در مجلس یازدهم اظهار داشت: «کار ما و تعهدی که داریم این است که وکیل‌المله باشیم و خواسته‌های همه مردم را در اقصی نقاط کشور به‌درستی نمایندگی کنیم. باید رویکرد مسئله محوری را در حوزه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور داشته باشیم. اگر با این نگرش به مسائل نگاه کنیم حتماً یکی پس از دیگری گره‌های حوزه اقتصاد را باز خواهیم کرد.»

نقض تحریم‌های ایران در گرجستان!/ دو سناتور و دو عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به وزیران خارجه و خزانه‌داری، درباره نقض تحریم‌های ایران در گرجستان هشدار دادند. آن‌ها مدعی شده‌اند گرجستان برای ایران «هدفی ایده‌آل» برای دور زدن تحریم‌های آمریکا بوده است.

رفتار شترمرغی ترامپ!/ "چاک شومر" رئیس اقلیت دموکرات‌ها در سنای آمریکا: رفتار ترامپ در بحران کرونا مانند «شترمرغ» است! او فقط دوست دارد داستان‌هايی بگويد که در لحظه بيان آن‌ها به وی حس مهم ‌بودن می‌دهد!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات