صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۳۳۰۵
محسن رضایی:

سیاست‌های لیبرالی دولت آقای روحانی، فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرد

محسن رضایی امروز در سومین نشست هم اندیشی کارگروه های بیانیه گام دوم انقلاب که در دبیرخانه مجمع تشخیص برگزار شد درباره نامه اخیر موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب، گفت: خوئینی ها، خوب می داند که اندیشه های غرب زده در دولت های گذشته و فعلی، چه آسیب هایی به فرهنگ و اقتصاد کشور وارد ساخته اند اما متأسفانه او به جای آنکه انگشت اتهام را به سوی آمریکا و هواداران آن نشانه رود، آدرس غلط داده است.

وی افزود: امروز از یک‌سو، آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار بزرگ جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان به فشار حداکثری خود به ملت ایران ادامه می دهد و از سوی دیگر، دولتِ منتسب به طیف سیاسیِ خوئینی ها، با ناکارآمدی و با بدترین تدابیر، کشور را اداره می کند.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: سیاست های لیبرالی این دولت، پول ملی را از خاصیت انداخته و فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرده است. صداقت سیاسی، حکم می کرد که پس از شکست برجام، طرفداران مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کنند.

رضایی گفت: انصاف، اقتضا می کرد که خوئینی ها با آن سابقه ضد آمریکایی، پس از سال ها سکوت، امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار می گرفت و درباره نتایج فاجعه بارِ حاکمیت تفکر آمریکایی در اداره کشور در دولت های گذشته و فعلی، سخن می گفت و مصرانه از معظم له تقاضا می‌کرد که بر افکارِ آمریکایی در اداره کشور، خط بطلان بکشند تا بساط سرابِ فریبنده غرب زدگان در کشور برای همیشه، جمع شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات