صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۲۴۱۰۴

اخبار کوتاه یک‌شنبه 26 مرداد

واقعیت آمریکا!/ گوشه‌ای از واقعیت‌های جامعه آمریکایی از زبان کامالا هریس، معاون اول جو بایدن (نامزد ریاست جمهوری آمریکا): «ما دچار بحران فقر، گرسنگی، بی‌خانمانی و بیکاری هستیم. از هر ۵ کودک، ۱ کودک در ایالات‌متحده گرسنه است.» این واقعیت آمریکاست، ولی عجیب اینجاست که علی‌رغم اعتراف آمریکایی‌ها، غرب‌زده‌های داخلی همچنان در حال تلاش برای بزک کردن این کشور هستند!

سیاست کاهش جمعیت همچنان برقرار است!/ رئیس شورای اجتماعی زنان اعلام کرد: «دستورات و سیاست‌های کاهش جمعیت کمافی‌السابق برقرار است. سیاست‌های کاهش جمعیت کشور ما در هیچ جای دیگر دنیا سابقه ندارد. در حال حاضر پزشکانی که به سقط توصیه نکنند، تحت فشار قرار گرفته و در ادامه کارشان به دادگاه کشیده می‌شود. در کشور روزانه ۲ هزار سقط غیرمجاز انجام می‌شود و هیچ نظارتی در این زمینه وجود ندارد.»

روابط تاریخی رژیم صهیونیستی با امارات!/ سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: «من از روابط تاریخی بین اسرائیل و امارات استقبال می‌کنم. در سال‌های اخیر و پشت پرده، با نمایندگان اماراتی دیدار داشتم و حتی برای سفری رسمی به آنجا رفتم. ما با همدیگر بر روی منافع مشترک و به‌طور عمده تهدید از جانب ایران‌ همکاری می‌کنیم.»

رمدسیویر ایرانی به بازار می‌آید/ حیدر محمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: «رمدسیویر ایرانی از اول مردادماه تولید و تست‌های پایداری آغاز شد و از این هفته توزیع انبوه آن در بیمارستان‌های کشور صورت می‌گیرد و این دارو ظرف چند روز در کشور توزیع می‌شود. ظرفیت تولید آن هفته‌ای ۳۰ هزار عدد است و اگر سه شرکت تولیدکننده دیگر هم پای کار بیایند، ظرفیت تولید به ۷۰ هزار عدد خواهد رسید و نیاز داخل تأمین خواهد شد. قیمت داروی رمدسیویر وارداتی بین یک‌میلیون و ۱۰۰ تا یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار و قیمت رمدسیویر ایرانی ۶۰۰ هزار تومان است.

آخرین تصمیمات از برگزاری مراسم اربعین حسینی/ رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: «هنوز تصمیمی برای برگزاری یا عدم برگزاری اربعین گرفته نشده است اما زیرساخت‌هایی که برای بهتر برگزاری این مراسم لازم است، در حال تکمیل هستند.» حسین ذوالفقاری در تشریح ضوابط و دستورالعمل‌ها برای برگزاری عزاداری در ماه محرم نیز اظهار داشت: «امسال عزاداری باید در فضاهای باز و بدون حرکت دسته‌ها انجام شود. حرکت‌های دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و سطح شهر را نداریم. در مساجد یا تکیه‌هایی که امکان گردش هوا وجود ندارد و سقفشان باز نیست به‌هیچ‌عنوان هیچ مراسمی نباید برگزار شود.»

احکام سیاسی (سؤال 20): اگر تحلیلی منجر به ناامن کردن روح و روان مردم و بحرانی نشان دادن وضع موجود باشد و به تبع آن کارآمدی نظام زیر سؤال برود، حکمش چیست؟ پاسخ: جايز نیست. (مستفاد اجوبه، س 1397)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات