صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۴۹۰۹
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در دبیرستان شاهد آسیه منطقه ۴ تهران برگزار شد

مراسم تجلیل از ایثارگران

مراسم تجلیل از ایثارگراندر چهلمین سالروز دفاع مقدس و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ایثار گران و خانواده های معظم شهدا با حضور رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ۴، رییس بنیاد شهید و فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه۴ و جمعی از مدیران مدارس شاهد در دبیرستان شاهد آسیه واقع در تهرانپارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بصیرت در این مراسم برنامه های فرهنگی و هنری به اجرا در آمد، سپس «محمد حسین لونی» مدیر منطقه 4 آموزش و پرورش تهران در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فداکاری، ایثار و جانفشانی شهدا ، ایثارگران و خانواده های صبور و مقاوم آنها را رمز پیروزی ملت بزرگ ایران و شکست دشمنان انقلاب خواند و اظهار امیدواری کرد مدارس شاهد که مهد تربیت یادگاران دفاع مقدس هستند بتوانند به این رسالت خود عمل کنند.

در ادامه این مراسم «شهرام شهید زاده» سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه4 تهران هم طی سخنانی بر تداوم راه شهدای بزرگ دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کرد. همچنین سرهنگ رضایی فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه 4 آموزش و پرورش هم به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
بنابر همین گزارش در ابتدای این مراسم «نفیسه حسینی» مدیر دبیرستان شاهد آسیه ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و مهمانان مراسم گزارش کوتاهی از فعالیت های آموزشی و تربیتی این مدرسه ارائه کرد.
گفتنی است: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه این دبیرستان برگزار شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات