صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۵۶۶۸۱

یادواره شهدای «لاله‌های روشن» منطقه ۴ برگزار شد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، در راستای اجرای طرح همسو و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، یادواره شهدای منطقه چهار تهران با عنوان «لاله‌های روشن» برگزار شد.
پایگاه بصیرت / گروه فرهنگی

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، در راستای اجرای طرح همسو و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، یادواره شهدای منطقه چهار تهران با عنوان «لاله‌های روشن» به همت دبیرستان‌های دوره دوم فرهنگ آل یاسین، شاهد مطهری، سمیه و با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مجتمع امام خمینی (ره) با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر، فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

یادواره شهدای «لاله‌های روشن» منطقه ۴ برگزار شدیادواره شهدای «لاله‌های روشن» منطقه ۴ برگزار شد

یادواره شهدای «لاله‌های روشن» منطقه ۴ برگزار شد

یادواره شهدای «لاله‌های روشن» منطقه ۴ برگزار شد

بنا بر این گزارش؛ هادی زمانی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شهدا از بالاترین دارایی دنیایی خود که جانِ آدمی است گذشتند. تا زمانی که نام و یاد شهدا در فضای جامعه و در میان ما مطرح است، خستگی و ناامیدی معنایی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما خیلی ثروت داریم، ثروت و سرمایه‌ای به ارزشمندی، وسعت و رتبه حضرت سیدالشهدا، علی اکبر و همه اهل بیت (ع).

رییس آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران ضمن تشکر از میزبانی شایسته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاران خود در مدارس جهت برپایی این مراسم معنوی، تصریح کرد: هرجایی که حس کردید افسرده و بی رمق شده‌اید، بهترین راهکار برای رهایی از چنین احساسات پوچی، ارتباط گیری با اهل بیت (ع) و شهدای والامقام خواهد بود.

زمانی‌نژاد با طرح این موضوع که مشی و روش حضرت علی اکبر (ع) در مسیر زندگی همواره تکریم و اطاعت از خانواده بوده است، افزود: دانش آموزان و فرزندان عزیزم اگر میخواهید در پیشگاه خداوند مهربان همواره عزیز باشید، در مسیر مواجه با پدر و مادر به خوبی قدم بردارید چراکه هیچ مسیری امن‌تر از این نخواهید یافت و بدانید که مهربان‌تر، دلسوزتر و فداکار‌تر از پدر و مادر برای شما در زندگی‌تان وجود نخواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با طرح این پیشنهاد که دانش آموزان در روز یازدهم اسفندماه همراه با خانواده‌های خود به پای صندوق‌های رأی بیایند، گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند و با حضور و مشارکت حداکثری به همه جهانیان نشان می‌دهیم که ایرانیان همواره افرادی غیور، قوی و مستقل هستند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های ایثارگران و شهدای دانش آموز تجلیل و قدردانی شد.

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات