صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۲۴۹۸۷
گزارشی از برگزاری مرحله نهایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

برترین های فضای مجازی بسیج در سال 98 شناخته شدند

مرحله نهایی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پس از دو روز رقابت 118 تیم شرکت کننده در محل مجتمع ولیعصر(عج) سازمان بسیج اقشار با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد و تیم‏ های برنده، فعالان و چهر های برتر فضای مجازی بسیج در سال 98 تقدیر شدند.
پایگاه بصیرت / علیرضا جلالیان

مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج دوم مهرماه، با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ساختمان اقشار بسیج واقع در ضلع جنوبی پادگان ولیعصر(عج) آغاز شد.
مسلم معین معاون فضای مجازی بسیج پیش از آغاز این برنامه در نشست خبری جزئیات برگزاری این رویداد را تشریح کرده بود.
بر این اساس بعد از برگزاری مرحله استانی این رویداد و پس از تعیین تیم های برتر از 32 سپاه استانی کشور. 118 تیم تخصصی برتر حاضر در این رویداد ۴۸ ساعت فرصت داشتند که در حوزه سوژه‌های ارائه شده به تولید محتوا بپردازند. پس از اتمام مهلت ۴۸ ساعته، بهترین آثار با نظر هیئت داوران، انتخاب و در رویداد اختتامیه با حضور مدیران ارشد کشوری و لشکری مورد تقدیر قرار گرفتند.
مراسم اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، چهارم مهرماه، با حضور سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار و چهره سال فضای مجازی بسیج معرفی شد.
سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: امروز به امام خود، شهدا و بازماندگان شهدا، رزمندگان، آزادگان و مستضعفان عالم قول می‌دهیم که در عرصه جنگ نرم صحنه را خالی نخواهیم کرد.
سردار سپهر تصریح کرد: برای تحقق دولت و تمدن اسلامی تلاش خواهیم کرد، زیرا به خدا و امام باور داریم و صحنه را خالی نخواهیم کرد. در دوران دفاع مقدس ایستادیم و نگداشتیم یک وجب از خاک کشور کم شود، امروز نیز مسئولان و کسانی که در قوه مقننه و مجریه مسئول راه‌اندازی شبکه ملی هستند باید نظام، اسلام و بسیجیان را در این عرصه یاری کنند. افسران جنگ نرم در جمهوری اسلامی ایران نیازمند حمایت در زمینه زیرساخت‌ها و امکانات فنی هستند، بدین جهت امکانات فنی، علمی و اندیشه‌ای در دانشگاه‌ها باید مورد حمایت قرار گیرد.
سردار سپهر با اشاره به اینکه نباید فرصت‌ها را از دست دهیم، اظهار کرد: امروز حضور در فضای مجازی، به سبک زندگی افراد تبدیل شده است و باید در این زمینه رشد کنیم.
وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم دشمنان بشریت و اسلام عرصه را بر مستضعفان تنگ کنند، گفت: چشم امید مستضعفان عالم به دین اسلام و انقلاب است.
وی با بیان اینکه نیازمند وضع قانون در بخش حقوقی فضای مجازی هستیم، گفت: اجازه ندهید رخنه دشمنان عرصه را بر ما تنگ کند، ما ایستاده‌ایم اما شما هم ما را یاری کنید. تلاش داریم تعالی بیشتری را در زمینه تولیدات محتوای فضای مجازی به نمایش بگذاریم، اما از مسئولان می‌خواهیم در این مسیر افسران جنگ نرم را یاری کنند.
در مرحله نهایی این رویداد 118 تیم از سراسر کشور در سه حوزه بازی های موبایلی، نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی به رقابت پرداختند.
همچنین تجلیل از برترین رده‌های فضای مجازی استانی، چهره سال و تقدیر از خانواده شهدا و مرثیه سرایی شام شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام از دیگر برنامه های اختتامیه این رویداد بود. در این مراسم آمنه سادات ذبیح پور از بین پنج نامزد دریافت جایزه چهره سال فضای مجازی بسیج به عنوان منتخب هئیت داوران معرفی شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات