صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۲۵۹۴۶

پیام تسلیت سردار جوانی بمناسبت در گذشت معاون سیاسی سپاه استان گلستان

مرحوم فدائی از هادیان سیاسی پر تلاش در عرصه جهاد تبیین و روشنگری، بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی بودند.

بسم الله الرحمن الرحيم
اناالله و اناالیه راجعون

برادر مومن و انقلابی سرهنگ پاسدار رضا فدائی معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان به دیدار معبود شتافت.

خبر این واقعه دلخراش چنان سنگین است که به سختی به باور می نشیند. مرحوم رضا فدائی به دیار باقی رهسپار شد و دل های خانواده و دوستانش را سرشار از غم و اندوه ساخت.

مرحوم فدائی از هادیان سیاسی پر تلاش در عرصه جهاد تبیین و روشنگری، بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی بودند.او لحظه ای در مسیری که در آن قرار داشت و آرمان هایی که در نظر داشت، آرام نمی گرفت و پیوسته و مخلصانه مشغول ایفای نقش در عرصه فرهنگی و بصیرتی بود.

برادر پاسدار فدائی با دلی آکنده از معرفت و مملو از عشق و ارادت به ولایت امر، همه تلاش و توان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی به کار می بست.

مرحوم فدائی اینک بعد از سالیان طولانی تلاش خستگی ناپذیر در جوار امن الهی روحش آرام گرفت و مجموعه معاونت سیاسی سپاه یکی از شایسته ترین نیروهای خود را از دست داد. این واقعه اندوهبار التیام نمی پذیرد مگر اینکه خداوند متعال مرهمی از صبر و بردباری بر دل های داغ دیدگان و دوستداران آن مرحوم عنایت کند.

معاونت سیاسی سپاه این مصیبت و داغ سنگین را به مادر بزرگوار، همسر محترمه و فرزندان عزیز مرحوم فدائی تسلیت عرض می کند. دعا می کنیم خدای رحمان و رحیم مرحوم برادر پاسدار رضا فدائی را بر خوان باکرامت سیدالشهدا مهمان و متنعم بگرداند و به خانواده و رفقا و همکارانش پاداش صابران مرحمت بفرماید.

 

 

 

 

معاونت سیاسی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بنده ی خدا
-
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
آه از غمی که تازه شود با غم دگر...
به خدا پشتم شکست با شنیدن خبر مرگ رضا...
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات