صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۲۶۹۹۸

فرمانده کل سپاه: تمام لوازم شکست دشمنان را در اختیار داریم،

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیش کنگره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور در مصلی ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و کسانی که سخاوتمندانه رشیدترین جوانان خود را برای دفاع از دین خدا و عزت اسلام و ملت زره جهاد پوشیدند و جوانانشان را بدرقه کردند، افزود: عند ربهم یرزقون زیباترین موقعیت است زیرا قرب معنوی به خداوند متعال دارای اجر شهادت است و رسیدن به بالاترین نیکویی، میل درونی و کششش درونی شهیدان است.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی مسلمانان از مسیر شهادت به دست آمده است، گفت: شهیدان این هنر را دارند که واقعیت‌های پنهان در ذهن دشمن را بشناسند؛ شهیدان قدرت بصیرت و نفوذ نگاه در اعماق و رفتار دشمن دارند تا طراحی دشمن را برای مسلمانان دریابند .


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود، تصریح کرد: شهیدان می‌سوزند و قطعه قطعه می‌شوند تا امت به آرامش برسد و در درون آتشی که در دشمن برافروخته است، "بردا" و "سلاما" هستند تا مردم با آرامش و امنیت زندگی کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهدا مظاهر غیرت الهی هستند، تصریح کرد: شهدا نمی‌توانند ببییند در سرزمین‌های اسلامی به نوامیس مسلمین تعرض و آنها بی خانمان شوند و قدرت تحمل این درد را ندارند.

وی ادامه داد: شهیدان نقشه دشمنان را می‌بینند زیرا قدرت رویت ملکوتی دارند اما دشمن می‌گوید شما نباید مستقل باشید و باید آنگونه عمل کنید که ما می‌گوییم و همه چیز را باید از ما بخرید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نیازمند باشیم و با کسانی دوست باشیم که آنان می‌خواهند، تصریح کرد: دشمن می‌گوید از مسلمانان و مظلومان و حتی از خودتان دفاع نکنید، موشک نداشته باشید تا ما بدون ترس از موشک، شب و روز شما را بزنیم و دانش نداشته باشید زیرا دانشمندان تان را می کشیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمن می‌خواهد تا عقب بمانیم و می‌گوید نیازی نیست با هویت اسلامی زندگی کنید، آنان همه وجود ما را می‌خواهند و ما هم به آنان می‌گوییم شما غلط می‌کنید برای ما تصمیم بگیرید، ما مسلمانیم و فقط در مقابل خدا تعظیم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما آزاد و مستقل هستیم، یادآور شد: آنها می‌گویند ما آمده‌ایم اینجا و برای شما امنیت برقرار می‌کنیم، مسلح نباشید زیرا ما می‌گوییم چقدر سلاح داشته باشید و پیشرفت کنید اما جوانان برومند سرزمینهای اسلامی خواب‌های شیطانی دشمن را باطل می‌کنند و سینه‌های ستبر شهیدانی چون سردار سلیمانی و یارانش اجازه نمی‌دهد تیرهای بلا برجان مردمان ما بنشیند.

وی گفت: مردانی مانند شهید سلیمانی وجود دارند که ۴۱ سال لباس جهاد را از تن بیرون نمی‌کند و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و عراق ، سوریه ، لبنان و .... همه جا میدان نبردش است.

سرلشکر سلامی با تاکید براینکه باید به مردان و جوانان شهید افتخار کنیم و اگر نبودند ما نبودیم، گفت: شهادت آنان معادل حیات، عزت، امنیت، پیشرفت ما است و با آنکه دشمن رها نمی‌کند ما ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم و همه دشمنان را اخراج می‌کنیم .

وی افزود: دشمنان آرزوی تسلط بر ما را به گور می برند ؛ ما به آنان می گوییم از آرزوهای پست دست بکشید و به مردم ما کاری نداشته باشید.

فرمانده کل سپاه با عنوان اینکه تمام لوازم شکست دشمنان را دراختیار داریم و لوازمی که در اختیار ما است منحصربفرد است، گفت: به لطف الهی رهبر متفکر، شجاع، برجسته دارای تفکر الهی، دشمن شناس، حکیم و دور اندیشی داریم که هیچ جای عالم آن را ندارد.

سرلشکر سلامی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شجاعانه با دلی آرام و روح و قلبی مطمئن و قلبی امیدوار به آینده، امت را هدایت می‌کند، گفت: ما دشمن را می‌شناسیم زیرا مکتبی به نام اسلام داریم و میراث گرانبهای الهی برای بشریت را داریم.

وی مکتب اسلام را شکست ناپذیر توصیف و تصریح کرد: ما فرزندان عاشوراییم و با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم. فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد و دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد و هرگز درمقابل دشمن شکست نمی‌خوریم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه آرزوها و هدف‌های دشمن شکسته شده است، گفت: نه فشار حداکثری، ملت ایران را از ادامه راه و استقلال خویش منصرف کرد و نه ضجه ها و فشارهای دشمن این کشور را از گسترش قدرت دفاعی و موشک‌هایش و نه ترور شهیدان عزیزی همانند فخری زاده ملت را از ادامه راه پیشرفت‌های علمی بازخواهد داشت و نه شهادت سردار بزرگ، ما را از پای نشاند ؛ ما راه را ادامه می‌دهیم و خسته نمی‌شویم.

سرلشکر سلامی با تاکید براینکه به پیروزی اطمینان داریم و می‌دانیم تا پیروزی راه زیادی نمانده است، گفت: ملت عزیز ما نقشه شکوه را با استمرار ایستادگی کامل می‌کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات