صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۲۷۱۳۲

نماینده آمریکایی: دوست دارم شاهد بیرون کردن ترامپ از کاخ سفید باشم

نماینده دموکرات با اعلام اینکه مایل است شاهد بیرون راندن رئیس‌جمهور آمریکا از کاخ سفید باشد، از او خواست از ادعا‌های تقلب در انتخابات دست بکشد.

 نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا اعلام کرد دوست دارد شاهد بیرون راندن دونالد ترامپ از کاخ سفید از سوی سرویس مخفی یا نیرو‌های نظامی ارتش آمریکا باشد.

مکسین واترز روز سه شنبه در مصاحبه‌ای با شبکه ام اس ان بی سی گفت: شایعاتی درباره اینکه او قصد رفتن ندارد به طور مداوم به گوش ما می‌رسد، در مورد کار‌هایی که او برای ماندن انجام می‌دهد. نماینده ایالت کالیفرنیا دونالد ترامپ را ترغیب کرد تا در پایان دوره ریاست جمهوری خود کاخ سفید را ترک کند.

نماینده کنگره آمریکا افزود او نمی‌خواهد برود و همه کار‌های ممکن را انجام می‌دهد از جمله صحبت از توسل به حکومت نظامی و  غیره را به میان کشیده است. ما می‌خواهیم او را از آنجا (کاخ سفید) خارج کنند.

مایکل فلین، مشاور سابق ترامپ، پیشتر گفت رئیس جمهور کنونی آمریکا باید با استقرار ارتش انتخابات دوم ریاست جمهوری را برگزار کند. این مقام سابق آمریکا در مصاحبه با نیوز مکس گفت: «با نتیجه کنونیِ انتخابات نمی‌توانیم چشم انتطارِ پیشرفتی باشیم. ترامپ باید دستور مصادره فوریِ ماشین‌های رأی را بدهد».

برغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد و به هواداران خود وعده پیروزی در انتخابات را می‌دهد. وعده‌ای که با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی حضور او در کاخ سفید بیشتر به سرابی می‌نماید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات