صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۲۷۱۳۶

قالیباف: تصویب کلیات لایحه بودجه دولت منوط به اعمال تغییرات اساسی است

رئیس مجلس در نشست مشترک با رئیس‌جمهور، تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه مجلس در جمع خبرنگاران، جزئیاتی از نشست مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی برای بررسی اصلاحات لازم در لایحه بودجه را تشریح کرد.

بحرینی با بیان اینکه در جلسه مشترک رئیس جمهور و رئیس مجلس که با حضور رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و اعضای تیم اقتصادی دولت تشکیل شد، دو طرف بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر برای تصویب به‌موقع قانون بودجه ۱۴۰۰ تأکید کردند گفت: در این جلسه رئیس مجلس با بیان این نکته که لایحه تقدیمی دولت در چارچوب اصلاحات ساختاری موردنظر مقام معظم رهبری نیست، تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس، منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

بحرینی اضافه کرد: در این جلسه آقای قالیباف تصریح کرد که لازمه این کار، هماهنگی تنگاتنگ تیم اقتصادی دولت با کمیسیون تلفیق بودجه برای دستیابی به راه‌کارهای مناسب رفع کسری تراز عملیاتی بودجه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: در این جلسه با موافقت رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کارگروه مشترک مجلس و دولت برای همفکری درباره نحوه بازنگری در بودجه و اعمال اصلاحات ساختاری موردنیاز در آن، تشکیل شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات