صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۲۷۳۳۰

دعوت رسمی پادشاه عربستان از امیر قطر برای سفر به ریاض

«نایف فلاح الحجرف»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس دعوت رسمی «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی را به «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر برای شرکت در چهل و یکمین جلسه شورای همکاری خلیج فارس تحویل داد.

این خبر را دبیرخانه عمومی شورای همکاری کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که نشان می‌دهد، چهل و یکمین جلسه شورای همکاری خلیج فارس در عربستان سعودی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز و با مشارکت سران کشور‌های عضو خلیج فارس در ۵ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: امیر قطر از نایف فلاح الحجرف در کاخ دوحه استقبال و وی امیر قطر را از انجام مقدمات جلسه شورای همکاری کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس مطلع کرد.
 
الحجرف نیز اعلام کرد که دعوت عربستان از قطر را برای شرکت در جلسه شورای همکاری خلیج فارس به امیر قطر تحویل داده و با وی در خصوص روند این جلسه و ایجاد دستاورد‌هایی برای ملت کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در زمینه اجتماعی، اقتصادی و تجاری گفت‌وگو کرده است.

در چهل و یکمین جلسه شورای همکاری خلیج فارس درباره دستاورد‌های مشترکی که در سال ۱۹۸۱ توسط رهبران کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس ایجاد شد، از جمله ادغام اقتصادی با ایجاد منطقه تجارت آزاد در سال ۱۹۸۳، ایجاد اتحادیه گمرکی در سال ۲۰۰۳ و معرفی تعرفه گمرکی یکپارچه به جهان خارج بحث خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات