صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۲۷۶۹۶

پیروزی‌های 2 سال اخیر بیشتر از 40 سال قبل است

سردار علی فدوی عصر جمعه در مراسم گرامیداشت شهید فخری‌زاده مهابادی اظهار کرد: دشمنان احمق در سال ۹۷ گفتند ایران ۲۲ بهمن امسال را نمی تواند جشن بگیرد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در ۲ سال اخیر پیروزی‌هایی بدست آورده‌ایم که خیلی بیشتر از ۴۰ سال قبل بوده است و همه دشمنان می‌دانند ایران متناسب با هر عملی به اندازه کافی توان دارد اما طبق مبانی دین خودمان عمل خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات مهم شهید فخری‌زاده و شهید سلیمانی این بود که بر قاعده‌هایی که خداوند گفته عمل کرده‌اند و خداوند متعال بر شهید مقامی اعطا کرده که همه مردم هم ‌اگر جمع شوند نمی‌توانند بر عظمتی که خداوند بر شهید داده اضافه کنند.
فدوی تصریح کرد: امید است که شهدا الگویی شوند و خداوند عنایت کند تا راه ‌آن‌ها را ادامه دهیم؛ شهدایی بعضا در مورد مجاهدت آن‌ها نمی‌شود صحبت کرد و دائم تاکید شده که مخفی باشند. 
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: نیازمندی که برای دنیا داریم ابدی است و این دنیا فانی و زودگذر است؛ ۴۲ سال است دشمنان متحد شدند که علیه جمهوری اسلامی عملیات کنند و پیروزی بدست بیاورند ولی موفق نشدند اما الان ایران به مرحله‌ای رسیده که دشمنان باید در برابر آن به فکر دفاع باشند. 
وی ادامه داد: ایران به مرحله اول یعنی دفاع  در دهه ۶۰ رسید و در دهه ۷۰ دنیا فهمید ایران قدرت بازدارندگی دارد و در دهه ۸۰ به مرحله‌ای رسید که اقدام اول و قدرت برتر در اختیار ایران قرار گرفت.
به گزارش فارس، در پایان مراسم لوح تقدیر فرمانده سپاه صاحب الزمان به خانواده شهید فخری‌زاده که اصالتا اهل مهاباد اردستان است، اهدا شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات