صفحه نخست >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۲۹۰۱۰
جانشین قرارگاه ثارالله:

اقدامات و عملکرد سپاه، دشمنان را عصبانی کرده است/سپاه آچار فرانسه نظام و ولایت است

پاسداران انقلاب اسلامی با امام و ولی امر خود، هم قسم شده تا آخرین لحظه عمر خود از این نظام، ولایت و مردم خوب خود دفاع کنند، فلذا چون دشمن شکست های پی در پی خورده است، از این اقدامات و ایستادگی ها عصبانی است.
زهرا ظهروند-خبرنگار/محمد اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بصیرت با اشاره به فرا رسیدن روز پاسدار و درود و سلام به ارواح پاک شهدا به خصوص شهدای پاسدار گفت:اقداماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس و قانونی شدن آن و اعلام رسمی در سال 58 توسط حضرت امام(ره) تا به  امروز انجام داده، یکی از مستحکم ترین جبهه های بوده که توانسته جلوی دشمنان واقعی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه سپاه در دوران پس  از انقلاب اسلامی در مقابل تمام زیاده خواهی ها، زورگویی ها و ظلم و جنایت دشمنان در هر کجا که بوده ایستادگی کرده است، تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با امام و ولی امر خود، هم قسم شده و پیمان بسته اند تا آخرین لحظه عمر خود از این نظام، ولایت و مردم خوب خود دفاع کنند، فلذا چون دشمن شکست های پی در پی خورده است، از این اقدامات و ایستادگی ها عصبانی است.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی فقط در میدان جنگ ایستادگی نکرده است، اظهار کرد: بلکه سپاه پاسداران در جنگ نرم و در بحث هایی مثل پیشرفت های تکنولوژی، موشک، پهباد، سدسازی و مقابله با داعش که خداوند روح حاج قاسم  عزیز را شاد کند و موضوع کرونا به خوبی به وظیفه خود هم عمل کرده و هم محکم  ایستاده و خدمت گذار مردم است، لذا دشمنان این نظام و انقلاب عصبانی هستند و سعی در تخریب سپاه دارند.

کوثری در ادامه گفت: دشمنان می خواهند سپاه را طوری به مردم نشان دهند که مثلا خواهان همه چیز است، در حالی که سپاه آچار فرانسه نظام، ولایت، انقلاب و مردم است و هر جا مشکلی وجود داشته باشد، سپاه وارد عمل شده و می شود، چراکه از بطن مردم است و برای خود جایگاهی نمی خواهد، بلکه از همان روزهای اول خدمت کردن به نظام و ولایت و مردم اولویت بچه ها و فرماندهان سپاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه پایه سپاه بر تفکر فرهنگ جهادی و انقلابی بنا شده است، اظهار کرد: سپاه بر همین اساس رشد و زندگی کرده و می کند، لذا هر جایی که احساس نیاز و کمک باشد مثل سیل، زلزله و حوادث طبیعی دیگر ورود می کند، همچنین در جاهایی که دشمن وارد می شود و می خواهد جنایت کند و خاک آنجا را اشغال کند و منافع کشور و ملتی را برای خود به یغما ببرد، به درخواست مسئولان آن کشور، برای کمک می رود که البته به فرمان فرمانده معظم کل قوا این کار انجام می شود.

جانشین قرارگاه ثارالله افزود: بنابراین دشمنان از عملکد سپاه ناراحت و عصبانی هستند و می خواهند آن را تخریب کنند و وانمود می کنند که سپاه همه کاره مملکت است که بیشترین تخریب را در فضای مجازی علیه سپاه انجام می دهند.
اما دشمنان بدانند که سپاه بادها نخواهد لرزید و محکم ایستاده است و به فرمان رهبری کارها را دنبال می کند؛ سپاهیان نیز باید مواظبت کنند که معنویت اصلی را که سپاه بر آن مبنا، پایه گذاری شده را تقویت کنند و آن را به امید خدا هر روز در درون تک تک پرسنل خود تقویت کنند که باعث می شود منسجم تر، محکم تر و با صلابت تر راه شهدا را ادامه دهند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات