صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۲۹۲۴۸

کلاب هوس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دریافت :کلاب هوس

 

کلاب هوس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی است، که به کاربران این امکان را می‌دهد، تا مکالمه صوتی با دیگران داشته‌باشند. این افراد می‌توانند دوستان شما، سلبریتی‌ها و یا افراد غریبه باشند. تفاوت این برنامه در صوتی بودن آن است. یعنی افراد فقط از طریق مکالمه صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. به‌علاوه شما می‌توانید در این مکالمات، به‌عنوان میزبان و یا فقط برای گوش دادن حضور پیدا کنید.

 

خود این شرکت درمورد کلاب هاوس می‌گوید: «نوع جدیدی از خدمات شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر صدا که به کاربران این امکان را می‌دهد، در‌ همه جا صحبت کنند، داستان بگویند، ایده‌های خود را توسعه دهند و علاوه بر ارتباط با دوستان خود، رابطه‌های جدید دوستی در سرتاسر جهان را ایجاد کنند

شما در این برنامه می‌توانید از اتاق‌های گفت‌و‌گوی خصوصی و یا عمومی استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی این برنامه هم این است، که مکالمات کاربران رکورد و ذخیره نمی‌شوند. پس افراد به خیال این‌که می‌توانند مکالمات ضبط‌شده را بعدا گوش کنند، اتاق را ترک نمی‌کنند.

 

طبق گزارش نیویورک تایمز، شما تقریبا می‌توانید همه چیز ازجمله برنامه گپ و گفت‌وگو با سلبریتی‌ها، موسیقی، رویداد‌های شبکه‌ای،نمایش‌های تئاتر و بحث‌های سیاسی را در این برنامه بشنوید.

 

این برنامه توسط پل دیویسون و روهان ست، در ماه می سال گذشته راه‌اندازی شده‌است. ارزش آن در هنگام راه‌اندازی 100 میلیون دلار بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات