صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۲۹۵۱۹

ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف از افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان در سامانه این شورا به بالای ۲۰۰ هزار نفر خبر داد.

نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارائه در گزارشی از فعالیت معاونت متبوعش، گفت: در بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد شورا پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸، این نتیجه حاصل شد که نقطه قوت اصلی شورای ائتلاف در توجه به بدنه و متن جامعه انقلابی و تشکیل مجامع عمومی نیروهای انقلاب در سطح شهرستانها است.

وی افزود: از این رو بنا را بر ترمیم، تکمیل و گسترش مجامع دردوره جدید فعالیت شورای ائتلاف گذاشته‌ایم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: رویکرد اصلی شورای ائتلاف این است که تشکیلات و سازمان خود را برمبنای سازماندهی نیروهای مردمی برای انجام ماموریتهای مختلف پی ریزی کند و لذا در تشکیل مجامع ،صرفا نگاه انتخاباتی ندارد؛ انتخابات یکی از ماموریت های مجامع و شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب در سطوح و آداپتور مختلف می تواند باشد، براین اساس مقرر شد در فصل جدید فعالیت‌مان، مجامع شهرستانها را گسترش بدهیم.

قدیمی با بیان اینکه شورای ائتلاف شهرستان، استان و مرکز را باید نیروهای سازمان دهی شده در مجامع نیروهای انقلاب انتخاب کنند، گفت: از طرفی هم باتوجه به اقبالی که از تشکیل مجامع نیروهای انقلابی شد، تصمیم گرفته شد ما در سطح شهرستانها، مجمع عمومی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: با فراخوان‌ها و اطلاع‌رسانی‌های محدودی که صورت گرفت، نیروهای علاقه‌مند به فعالیت‌های شورای ائتلاف، با مراجعه به «سامانه فراخوان شورای ائتلاف» ثبت نام کردند. ثبت‌نام کنندگان در سامانه، عضو مجمع عمومی نیروهای انقلاب شدند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه نیروهایی که در مجامع عمومی ثبت‌نام می‌کنند در گروه های ۲۵-۱۵ نفره سازماندهی می شوند، تاکید کرد: هر گروه، سه نفر شامل یک جوان، یک پیشکسوت و یک نفر از بانوان را برای عضویت در مجع منتخب نیروهای انقلاب شهرستان انتخاب و معرفی می‌کنند.

قدیمی با بیان اینکه تا به امروز، بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت نام کرده‌اند،گفت: از این تعداد، حدود ۷۰ هزار نفر عضو مجمع منتخب می شوند و حدود ۱۴ هزار نفر از اعضای مجمع منتخب نیز با انتخاب این مجامع در شوراهای ائتلاف شهرستان و استان سازماندهی می شوند.

انتخابات مجمع منتخب در سراسر کشور از ۲۰فرودین آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت. در هر شهرستانی که مجمع منتخب در آن انتخاب می شوند، بلا فاصله انتخابات شورای ائتلاف شهرستان را انجام می دهند . ثبت‌نام اعضا در سامانه عضویت شورای ائتلاف به آدرس www.shorayeetelaf.com در حال انجام است.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات