صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۲۹۵۳۵
عضو کمیسیون عمران مجلس:

آینده روشن کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است

ما با انتخاب هایمان چه در پارلمان های محلی مثل انتخابات شهر و روستا و چه در سطح ملی مثل انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت  سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی عمرانی و معیشتی خود را به فردی که انتخاب کرده ایم، گره می زنیم.
یوسفی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ما با انتخاب هایمان سرنوشت  سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی عمرانی و معیشتی خود را به فردی که انتخاب کرده ایم، گره می زنیم.

زهرا ظهروند-خبرنگار/مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در خصوص انتخاب فرد  اصلح در انتخابات پیش رو گفت: ما با انتخاب هایمان چه در پارلمان های محلی مثل انتخابات شهر و روستا و چه در سطح ملی مثل انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت  سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی عمرانی و معیشتی خود را به فردی که انتخاب کرده ایم، گره می زنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر کاندیداها به هر دلیلی خدایی نکرده از نظر برنامه یا توانایی آن آمادگی و شایستگی لازم را برای اداره امور نداشته باشند ممکن است مثل فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اگر درست انتخاب نکنیم، ممکن است 40 سال عقب بیفتیم، هرچند ایشان هیچ گاه نسبت به هیچ کاندیدایی دفاع یا موضع گیری نکرده اند.

وی در ادامه افزود: اگر در حال حاضر به حوزه اقتصادی نگاه کنیم، می بینیم که مرغ 6 هزارتومانی به حدود 40 هزارتومان رسیده است و ارزش پول ملی کشورمان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ وقت مثل اکنون نبوده است، در هر حالی که الان ارزش پول کشورمان در پایین ترین حد خود قرار گرفته و البته اوضاع شوراهای شهر و روستاها نیز خوب نیست که نشان از انتخاب های گذشته می دهد؛ لذا با انتخاب های صحیح خود آینده کشورمان را به آنها می سپاریم.

یوسفی با بیان اینکه مردم ایران نشان می دهند که مثل همیشه و علی رغم تمام سختی هایی که متحمل می شوند پای صندوق های رای حاضر می شوند و خاری در چشم دشمنان خواهند بود، تصریح کرد: البته گله مندی مردم از اوضاع فعلی به حق است، چرا که ناراحت هستند و با مشکلات سخت معیشتی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند؛ اگر انتخاب صحیح انجام ندهیم و وارد فضاهایی شویم که برخی ها فضای دوقطبی سیاسی اجتماعی ایجاد می کنند، باعث همین اوضاع می شود.

وی در ادامه گفت: در انتخابات قبلی برخی می گفتند اگر رقیب ما رای بیاورد دلار به 5 هزارتومان می رسد در حالی که دلار به حدود 30 هزار تومان هم رسید یا اینکه می گویند اگر ما بیایم همه جا گلستان می شود و اگر رقیب رای بیاورد، ویرانه می شود.
بنابراین مردم برنامه ها و سوابق کاندیداها را در نظر بگیرند و با دید باز و خوبی که دارند این نکته ها را بررسی کنند، چراکه با شعار مشکل حل نمی شود و اگر کسی ادعای ساده زیستی دارد به نوع و چگونگی زندگی او نیز توجه کنند و اینطور نباشد که در فلان منطقه برخوردار پایتخت زندگی کند اما داد از ساده زیستی بزند.  فهم مردم و دقتشان بالا است و متوجه همه مسائل هستند، ان شالله به یاری خدا و حضور حداکثری مردم در انتخابات، بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات