صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۳۰۷۹۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد

نفوذ و استحاله فکری، راهبرد دشمن برای تغییر باور و ارزش‌ها

نفوذ و استحاله فکری راهبرد دشمن برای تغییر باور و ارزش ها

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت های خود را به میدان آورده اند تا با نفوذ و استحاله فکری، باورها و ارزش های مردم را هدف قرار دهند اما به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات، درامنیت و سلامت دشمنان ناکام خواهند ماند.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در دیدار با جمعی از اساتید و نخبگان علمی دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله (عج) ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا گفت: خداوند متعال در دوران کرونا فرصتی را برای جهاد و تقرب هر چه بیشتر به خود را فراهم کرد.


نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ارائه یک الگوی اسلامی در حوزه بهداشت و درمان است ،گفت: پیشنهاد می شود این موضوع در کارگروهی مورد بازخوانی قرارگرفته و استاندارد های دینی در بحث علوم پزشکی از لحاظ بازدارندگی و سرعت بخشی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی کارکرد دین را ارائه نسخه و روشی برای هدایت بشر توصیف و تصریح کرد: هر مکتبی تعریف مشخصی از انسان داشته و اگر تعریف از انسان صرفاً مادی و فیزیکی باشد سعادت آن را هم صرفاً در همین جنبه خلاصه می کند، اما از منظر اسلام انسان کامل آن کسی است که تمامی ارزش های انسانی هماهنگ با هم در او رشد کرده باشند و به کمال رسیده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از مهمترین عوامل سقوط انسان ها را رشد افراطی در یک بعد و جا ماندن در ابعاد دیگر دانست و ادامه داد: اسلام انسان ذو ابعاد می خواهد شخصیتی مانند علی ابن ابیطالب( ع) که در کتاب های استاد شهید مطهری مانند "انسان کامل" و "جاذبه و دافعه" و همچنین "انسان در قرآن" آیت الله جوادی آملی به آن پرداخته شده و پاسخ قرآن برای بدست آوردنش، علم و ایمان است.


حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت های خود را به میدان آورده اند تا با نفوذ و استحاله فکری، باورها و ارزش های مردم را هدف قرار دهند اما به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات، درامنیت و سلامت دشمنان ناکام خواهند ماند

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات