صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۳۰۸۴۷

الخلیفی: مسئله فلسطین مسئله اول امت اسلامی است

نماینده پارلمانی قطر تاکید کرد که مسئله فلسطین برای همه کشورهای اسلامی و عربی در اولویت بوده و همه کشورها باید برای استیفای حقوق ملت مظلوم فلسطین تلاش کنند.

عبدالرحمن بن یوسف الخلیفی در نشست اتحادیه مجالس اسلامی در خصوص فلسطین بیان کرد: از ملت ایران و دولت ایران بخاطر حسن استقبال و مهمان نوازی آنها قدردانی می‌کنم در چند روز گذشته ما شاهد حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بودیم که جنایات زیادی را مرتکب شد و بیشتر کودکان و زنان قربانی شدند. بیش از 2000 نفر در این حملات دستگیر شدند و زیرساخت های صنعتی و خدماتی را نیز منهدم کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: این اولین بار نیست و رژیم صهیونیستی بارها با این حملات احساسات دو میلیارد مسلمان در جهان را خدشه دار کرده است.

نماینده پارلمانی کشور قطر تاکید کرد: رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت گسترده‌ای شده و ما از مقاومت قهرمانه ملت فلسطین حمایت می کنیم. آنها افتخار امت عربی و اسلامی هستند. باید با استفاده از دیپلماسی پارلمانی از ملت فلسطین برای استیفای حقوق شان دفاع کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: کشور قطر همیشه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و وظیفه تمام کشورهای اسلامی است که برای استیفای حقوق ملت مظلوم فلسطین تلاش کند. مسئله فلسطین مسئله اول همه عرب ها و مسلمانان است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات