صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۳۰۹۳۹

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران: انتخابات ۱۴۰۰ آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: انتخابات ۱۴۰۰ آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود.

حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران ویژه شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: تمامی جوانب و موضوعات امنیتی پیش بینی شده و انشاالله انتخابات ۱۴۰۰ آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود.

گودرزی افزود: تاکنون بیش از چهل جلسه ستاد امنیت ستاد انتخابات استان تهران برگزار شده و تمهیدات لازم نیز توسط فرمانداران استان اندیشیده شده و مشکلی در برگزاری روند انتخابات نخواهیم داشت.

گفتنی است که در اسلامشهر ۳۰۳ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۲۴۵ داوطلب نیز در انتخابات شوراهای روستایی شهرستان ثبت نام‌کردند و ۳۲۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان اسلامشهر پیش بینی شده که ۲۸۳ شعبه در محدوده شهری و ۳۸ شعبه اخذ رأی در محدوده روستایی قرار دارند.

لازم به ذکر است که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان اسلامشهر مشارکت دارند و در روز ۲۸ خرداد چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران و معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و رئیس ستاد امنیت ستاد انتخابات استان تهران، فرمانداران شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس و اعضای ستاد انتخابات استان تهران حضور دارند

منبع: مهر

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات