صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۳۱۰۴۰

آصفری: در کجای دنیا در شب انتخابات قیمت کالاهای اساسی افزایش می‌یابد؟

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: چرا برای ساماندهی وضعیت معیشتی و گرانی کالاهای اساسی و بازار بورس از دولت لایحه مطالبه نمی‌کنید؟

 محمدحسن آصفری در تذکری شفاهی در جلسه صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اولویت ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس حرفی نیست. علی‌رغم این‌که ایرادات زیادی در برخی از مواد آن وجود دارد و مخالف اصل سوم قانون اساسی است، اما چرا از دولت نمی‌خواهید که در خصوص وضعیت بورس به مجلس شورای اسلامی لایحه بیاورد.
وی در ادامه اظهار کرد: وضعیت بازار بورس مشکلات جدی را برای مردم ایجاد کرده و افرادی که تمام سرمایه خود را به بورس برده‌اند امروز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، اما تکلیف این بازار همچنان روشن نیست.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا از دولت نمی‌خواهید لایحه‌ای در خصوص مشکلات معیشتی و گرانی مردم به مجلس ارائه دهد در کجای دنیا در شب انتخابات قیمت کالاهای اساسی مردم ۲۵ درصد افزایش می‌یابد. مردم ما با نظام مشکلی ندارند و در انتخابات نیز مشارکت می‌کنند اما نسبت به ناکارآمدی دولت گلایه‌مند هستند.
آصفری در ادامه تاکید کرد: روز به روز شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم و فشار بیشتر بر زندگی آنها هستیم، چرا از دولت برای حل این مشکلات لایحه مطالبه نمی‌کنیم.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات