صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۳۱۵۷۹

توصیه‌های یک نماینده مجلس به رئیس جمهور منتخب

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت که دولت سیزدهم باید به دور از هر نگاه حزبی و گروهی با تمام توان و قدرت و با استفاده از نیروهای توانمند و دلسوز و پاکدست، مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال را مرتفع نماید.

 احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی در خلق حماسه حضور و انتخاب آقای رییسی به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدمت مقام معظم رهبری تبریک عرض نموده و از آقای رییسی تشکر می کنم که با حضور در صحنه بارقه ای از امید در دل رنجیده مردم زنده نمود.
وی خطاب به رئیسی گفت: مردم در کمال ناامیدی از ۸ سال شرایط سخت اقتصادی و مشاهده بی عدالتی ها و تبعیض های ناروا و دست درازی به بیت المال از سوی ویژه خواران به صحنه انتخابات آمدند، این حضور با معنا از یک سو اعتراض شدید به عملکرد دولت فعلی بود و روی دیگر آن علاقه به جنابعالی بود، قطعا این موضوع  مسئولیت شما را در قبال ملت ایران سنگین تر کرده است، شما و اعضای کابینه آینده باید به دور از هر نگاه حزبی و گروهی با تمام توان و قدرت و با استفاده از نیروهای توانمند و دلسوز و پاکدست، مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال را مرتفع نمایید، اگر می خواهید به سرنوشت دولت دوازدهم مبتلا نشوید افراد سست عنصر، بی انگیزه، فرصت طلب و افرادی که شیفته پست و قدرت هستند و معمولا در تمام دولت ها جولان می دهند را از خود دور نگه دارید، اگرچه کار مشکلی است.
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس مدعی شد: آنچه موجب فاصله گرفتن مردم از دولت فعلی و جریانات سیاسی حاکم بر دولت شد تشریفات زائد، خودشیفتگی، تحقیر مردم، استفاده از رانت های اداری، دخالت خانوادگی در تمام سطوح مدیریتی و زد و بندهای مالی ناسالم بود.
نماینده بندرعباس ادامه داد: آقای رییسی، با قاطعیت می‌گویم استان های حوزه انتخابیه سرشار از منابع خدادادی و دارای مردمی مهربان است ولی دارای مشکلاتی هستند مردم تا چه زمانی این بی عدالتی را تحمل کنند؟ ایران فقط تهران نیست، مردم از بی عدالتی خسته شدند و به اجرای برنامه های شما امیدوار هستند اطمینان داریم در کنار مردم نمایندگان مجلس هم با شما همراهی لازم را خواهند داشت.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات