صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۳۲۸۵۸

اتباع رژیم صهیونیستی و آمریکا در فهرست ممنوعیت ورود به آلمان

 به دنبال شدت گرفتن بیماری کرونای دلتا، مقام‌های آلمان، مقرراتی سختگیرانه برای ورود اتباع رژیم صهیونیستی و آمریکا اتخاذ کردند.
به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» به نقل از خبرگزاری «رویترز»،  موسسه «رابرت کخ» در آلمان اعلام کرد  که دولت آلمان روز جمعه شهروندان اسرائیلی را در فهرست خطر بالای کووید-۱۹ ارتقاء داد و حداقل پنج روز قرنطینه را برای اسرائیلی‌های واکسینه نشده که قصد ورود به این کشور را دارند در نظر گرفت.
به گزارش رویترز، شهروندان ترکیه ، مونته نگرو و ویتنام نیز در این فهرست قرار گرفته اند.
 روزنامه «نیویورک تایمز» نیز نوشت، مقام‌های آلمانی روز جمعه شهروندان ایالات متحده را به دلیل افزایش موارد ابتلا با کرونا  در فهرست  گردشگران با«ریسک بالا» طبقه بندی کردند.
بر اساس این گزارش، گردشگران آمریکایی از روز یکشنبه باید ده روز در قرنطینه باشند، البته آنها می‌توانند قرنطینه خود را با آزمایش منفی در روز پنجم کوتاه کنند. طبقه‌بندی جدید بخشی از ارزیابی هفتگی مقام‌های آلمانی است عمدتا بر اساس میزان آلودگی در سایر کشورها انجام می شود.
شمار مبتلایان به کرونا موارد در ایالات متحده که روز جمعه ۱۸۶۸۴۰ گزارش شد از اوایل ژوئیه به طور مداوم افزایش یافته است و عمدتا از نوع دلتاست. آلمان در هفت روز گذشته به طور متوسط ​​روزانه حدود سه هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کرده است.
آلمان پس از بیش از یک سال ممنوعیت کامل مسافران از اکثر کشورهای خارج از اتحادیه اروپا، در اواخر ماه ژوئن مرزهای خود را بر گردشگران ایالات متحده بازگشایی کرد. این در حالی است که ایالات متحده ممنوعیت خود را بر مسافران کشورهای اروپایی از همان روزهای اولیه همه گیری کرونا حفظ کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات