صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۳۲۹۱۹

عبدالله و کرزی: به تلاش‌ها برای برقراری آرامش در افغانستان ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور پیشین و رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان امروز در پیامی ویدئویی از ادامه تلاش‌ها برای برقراری آرامش در این کشور خبر دادند

«حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین و «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان امروز در پیامی ویدئویی بر ادامه تلاش‌ها برای برقراری آرامش تاکید کردند.
حامد کرزی در ابتدای این ویدئو گفت: بسیار خوشحالیم که دوباره با شما حرف میزنیم، رییس شورای عالی مصالحه ملی، رییس حزب اسلامی و من کوششمان را برای آرامش بیشتر در شهر کابل و بازگشت حالت عادی و روزمره، ادامه می‌دهیم. انشالله این کوشش‌ها نتیجه دهد.
وی افزود: با بزرگان تحریک اسلامی طالبان در تماس هستیم، گفت‌وگوهای مثمر داریم، در موارد لازم با هم گفت‌وگو کردیم، همکاری‌های بسیار خوبی جریان دارد، انشالله که وطن عزیز و خاک ما  صاحب صلح وامنیت و خوشحالی سراسری و دائمی باشد.
عبدالله نیز گفت: اساسی‌ترین کوشش و سعی و تلاش ما در این مرحله خارج از هر نوع ملاحظه‌‌ای آرامش مردم شهر است.
وی افزود: می‌دانیم که با تغییراتی که پیش آمده مردم در وضعیت دشواری قرار گرفته‌اند و امیدواریم که تلاش‌هایمان در این زمینه مثمر و مفید واقع شود.
وی ادامه داد: خداوند انشالله سعادت و خیر را به همه مردم افغانستان برگرداند و مردم از این فضای نگرانی و تشویش که ایجاد شده به‌سلامتی عبور کنند و اطمینان نسبت به آینده خود داشته باشند.
عبدالله تاکید کرد: هیچگونه اهداف شخصی در این راه وجود نداشته و ندارد و با بزرگان کشور در تماس هستیم و در داخل کشور سران قوم و همه آنها آرزویشان خیر و خوشی مردم افغانستان است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات