صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۳۴۲۷۷

پیام تسلیت معاون سیاسی سپاه به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی

 حقاً و انصافاً «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» در عصر با صبوری و مقاومتش و با جهاد تبیین و امید آفرینی اش زیستی زینب گونه داشت و از مصادیق بارز و برجسته آن، قلیل مومناتی بود که خداوند در قرآن کریم آنان  را «صبّار شکور» معرفی می کند.

مادری صبّار و شکور آسمانی شد

پیام  تسلیت معاون سیاسی سپاه به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی

خانواده محترم و معزز شهیدان گرانقدر خود سیانی

سلامٌ علیکم
خبردرگذشت وآسمانی شدن اسوه صبرو مقاومت، مادر شهیدان والا مقام « علی محمد، ناصرو مسعود خودسیانی» همه دوستان و همرزمان این شهیدان خدایی و تمامی علاقمندان به آن خانواده انقلابی و ولایتمدار را متأثرو داغدار نمود.
 حقاً و انصافاً «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» در عصر ما با صبوری و مقاومتش و با جهاد تبیین و امید آفرینی اش زیستی زینب گونه داشت و از مصادیق بارز و برجسته آن، قلیل مومناتی بود که خداوند در قرآن کریم آنان  را «صبّار شکور» معرفی می کند.

این شیرزن و مادر قهرمان ملت ایران که در حقیقت از مفاخر زنان جهان اسلام در زمان ما به حساب می آید، اینک آسمانی شده و با قرار گرفتن در حلقه فرزندان و برادر شهیدش، صدق وعده های الهی را با استقرار در موقعیت  « عند ربّهم یرزقون» به تماشا نشسته است .

اینجانب همانند شما داغدار از دست دادن این مادر مهربان، انقلابی و ولایی هستم ؛چرا که هر گاه در این قریب چهل سال گذشته، توفیق زیارتش نصیب می شد،  با محبت مادرگونه اظهار می داشت: " شما برای من مثل علی هستید و ان شالله سلامت باشید و راه علی، ناصر و مسعود را ادامه دهید". البته این حس و حال متقابل بود و من هم به معنای واقعی کلمه، ایشان را همانند مادر خود دوست می د اشتم و به وجودش افتخار می کردم.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به آن بیت معزی،  از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. امید آنکه ماهم همانند این مادر وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی، تا اخرین نفس در مسیر ولایت و شهدا ثابت قدم باشیم.


سرتیب دوم پاسدار یداله جوانی
 معاون سیاسی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات