صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۳۴۳۳۶

آیین رونمایی از نشان جدید موسسه خیریه امدادگران عاشورا

مراسم رونمایی از نشان (آرم) جدید موسسه خیریه امدادگران عاشورا صبح امروز با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، اعضای شورای معاونین و اعضا کارگروه فرهنگی خیریه برگزار شد.

در این مراسم نصرالله فتحیان مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا با بیان اهمیت توجه به نام و نشان خیریه امدادگران عاشورا، گفت: یکی از تکالیف و برنامه های مهم یک سال گذشته خیریه، مبحث نام و نشان بوده است که با همت، تلاش و  پیگیری های مستمر از جانب روابط عمومی خیریه با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: باهمت و تلاش سرکار خانم فتحیان مدیر روابط عمومی خیریه و با همت و ابتکار استاد مسعود نجابتی (طراح هنری) و محمدحسین مویدی (مدیر پروژه) نشان جدید طراحی شده است که از همه دوستان صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم باقیات الصالحات برایشان باشد.

در ادامه فاطمه فتحیان مدیر روابط عمومی خیریه امدادگران عاشورا ضمن ابراز خوشحالی از به ثمر رسیدن تلاش های یک ساله خود به همراه تیم کانون هنر شیعی، بیان کرد: پروژه طراحی و ساخت نشان جدید حاصل خلاقیت و تلاش های بی وقفه یک ساله تیم کانون هنری شیعی با پیگیری های مستمر روابط عمومی خیریه است که با یاری خداوند مهربان، به ثمر رسید و امروز شاهد رونمایی آن هستیم.
وی افزود: مرحله رونمایی به نوعی آغاز یک فصل جدید برای معرفی این موسسه سراسری که با تدابیر مناسب در بخش های اداری و فرهنگی امیدواریم مردم نیکوکار و نیک اندیش ایران اسلامی بیش از پیش با امدادگران عاشورا آشنا شوند.

مویدی مدیر پروژه طراحی آرم موسسه خیریه امدادگران عاشورا هم با بیان این که موضوع طراحی لوگو جدید طبق برسی پیشینه و عقبه روند فعالیت موسسه در طول این 20 سال صورت پذیرفته است، گفت: نشان جدید امدادگران عاشورا متشکل از دو قسمت تصویری و نوشتاری است که بخش تصویری از سه عنصر شامل بخش های متفاوت، ساخته شده است.
وی افزود: بخش اول تمثال دست حضرت عباس (ع) است که خود از بارزترین نمادهای واقعه عاشورا می باشد، بخش دوم نماد پرنده ای است که با دست تشابه داشته و نشان از اوج گیری در معنویت و خیرخواهی است و همچنین نماد طلوع خورشید که خود سبب تبادر امیدبخشی و خیر خواهی در ذهن ها می باشد و بخش سوم نشان نوشتاری است که با الهام از خطوط اسلامی و هنر دست اساتید مجرب به گونه ای طراحی گردیده که علاوه بر دارا بودن درون مایه اسلامی، نمادی از پزشکی، مدرنیته، جوان گرایی و حرکت رو به جلو را در خود جای داده است.

بنابر همین گزارش پس از رونمایی نشان جدید، حاضران در مراسم تصویر رونمایی شده را برای یادبود امضا کردند.

آیین رونمایی از نشان جدید موسسه خیریه امدادگران عاشورا

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات