صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۳۵۱۳۷

تجلیل از نخبگان و پژوهش گران برتر بسیجی شهرادری تهران

همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از پژوهشگران و نخبگان بسیجی شهرداری تهران با حضور علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و فرماندهان بسیج شهرداری تهران و مدیران شهری در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا برگزار شد.

تجلیل از نخبگان و پژوهش گران برتر بسیجی شهرادری تهران        

سازمان بسیج شهرداری تهران همزمان با هفته پژوهش، طی مراسمی با عنوان معرفی و تجلیل از پژوهشگران بسیجی شهرداری تهران درحضور اندیشمندان، نخبگان و جمعی از مقامات و شخصیت های عالی مرتبه نظام از پژوهشگران برتر بسیجی شهرداری تهراندر حوزه های مختلف، معاونت تربیت آموزش و فناوری اطلاعات بسیج شهرداری تهران بزرگ طی یک فراخوان، اقدام به دریافت آثار پژوهشی قریب هزار و پانصد نفر از پژوهشگران بسیجی شاغل در حوزه های متخلف شهرداری اعم از کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و ثبت اختراعِ، کرده است که پس از برسی دقیق توسط کمیته علمی و سیاست گذاری مراسم متشکل از مدیران ارشد شهرداری و اساتید دانشگاهی، ۱۰پژوهشگر بسیجی که آثار آنان از نظر محتوا و اهمیت پژوهش، بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، تجلیل کرد.

مجتبی سالک،رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در مراسم تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر بسیجی شهرداری تهران که با حضور علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مجموعه ورزشی شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه بسیج شهرداری تهران تلاش خواهد کرد که در حوزه مدیریت شهری همراهی و همکاری نزدیک را داشته باشد.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: یکی از راه های حمایت از علم و دانش، استفاده از نظرات نخبگان و فرهیختگان است که بر همین اساس جلسات طوفان فکری با هدف ارائه راهکارهای مفید به مدیریت شهری در سطح سازمان و حوزه های تابعه راه اندازی گردیده است و ما در نمایشگاه شجره طیبه هفته بسیج، دستاوردهای آن را به نمایش گذاشتیم.

تجلیل از نخبگان و پژوهش گران برتر بسیجی شهرادری تهران

مجتبی سالک همکاری با مراکز علمی، دانشگاهی، پژوهشی را از برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: در همین راستا نیز تفاهم نامه‌ای با مرکز راهبردی سازمان پدافند غیرعامل کشور امضا شده است که در زمینه تربیت مربی، آموزش و انتقال تجربه مدیریت به مدیران جوان کارهای خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، نقش پژوهش و تحقیق در توسعه و پیشبرد برنامه های کشور را پر اهمیت خواند و گفت: بسیج شهرداری تهران امروز تکلیف خود دانسته است در جهت تحقق منویات رهبری گام بردارد و در گام دوم انقلاب، از بحث علم فناوری و پژوهش در مجموعه شهرداری تهران حمایت کند.

مجتبی سالک با بیان آن که اگر به گذشته ایران اسلامی در قرن های گذشته نگاهی بیندازیم، موضوع علم و پرورش دانشمندان برجسته ایرانی به وضوح دیده می شود اظهار داشت: فرهنگ اسلام توانست در طول چند قرن تمدنی عظیم و بی نظیر را در منطقه وسیعی از جهان به وجود آورد و مسلمانان از نیمه دوم قرن دوم هجری تا اواسط قرن هشتم در حدود شش قرن رهبری علمی جهان را در دست داشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که دنبال خواهیم کرد، جمع آوری انتظارات نخبگان بسیجی از بسیج شهرداری تهران است تا با استفاده از آن بتوانیم در جهت کاهش مشکلات شهروندان و رفع چالش های شهری به یاری مدیریت شهری بیائیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات