صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۳۵۴۵۹

ویژه برنامه مشق عاشقی برگزار شد

پایگاه بصیرت / خبرنگار: زهرا مغازه ای / عکاس: حامد گودرزی

ویژه برنامه مشق عاشقی برگزار شد

ویژه برنامه مشق عاشقی، رونمایی از بازی رایانه‌ای فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی، نماهنگ "فراق رفیق" با صدای سید حسین علوی، تدوین مهرداد پارسافر و تهیه کنندگی مهدی جعفری و مستند "حریف" با حضور مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

ویژه برنامه مشق عاشقی برگزار شد

ویژه‌برنامه «مشق عاشقی» در راستای گرامیداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با دومین سالگرد شهادت ایشان، ۱۲ دی‌ماه در سالن خلیج‌فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این ویژه برنامه از سه اثر فرهنگی منتصب به حاج قاسم سلیمانی شامل نماهنگ رفیق، مستند حریف و نماهنگ دشت مجنون نیز رونمایی شد.

مهدی جعفری، مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) و سازنده بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» با عنوان این موضوع که قلبا دوست داشتیم در این برنامه میزبان شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، گفت:  چنین محتواهایی در راستای لبیک به خواسته‌های شهید سلیمانی و بر مبنای روایت‌های شیوا، صادقانه و اثر گذار تهیه، ساخته و درحال تولید است.

وی در ادامه افزود: بازی «نبرد آمرلی» حاصل تلاش بیش از ۴۷ جوان عاشق حاج قاسم سلیمانی در دو سال گذشته است. مخاطب بیش از هفت ساعت در قالب یکی از سربازان حاضر دربازی به فرماندهی حاج قاسم است تا شهر آمرلی  سقوط نکند.

تهیه‌کننده بازی نبرد آمرلی در ادامه اطلاعاتی از این بازی ارائه کرد و گفت: بازی نبرد آمرلی بیش از هفت ساعت گیم پلی دارد و کاربر می‌تواند در قالب یکی از سربازان مدافع حرم بازی کند. در این بازی، فرمانده هدایت‌گر داستان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

طراح بازی نبرد آمرلی تأکید کرد: باید نگاه جدی به حوزه فضای مجازی داشته باشیم. امروز مستند ۱۵۰ دقیقه‌ای «حریف» هم رونمایی خواهد شد. این مستند درباره دشمنی‌های آمریکا با کشور ما است. این مستند از رسانه ملی هم در سه قسمت ۵۰ دقیقه‌ای نمایش داده خواهد شد. همچنین چند نماهنگ هم برای گرامیداشت مقام حاج قاسم توسط بسیجیان تولید شده است.

در ادامه این مراسم مسلم معین، رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با ذکر این نکته که هنوز داغ حاج قاسم برای ما تازه است و این روزها همه دچار یک اندوه و حزنی همراه با خشم و انتقام هستیم، گفت: به تأسی از فرمایشات حضرت آقا، مسببان این حادثه حتماً قصاص دنیوی آن‌ را خواهند دید، گرچه این‌ یک انتقام راهبردی است.

ویژه برنامه مشق عاشقی برگزار شد

معین ادامه داد: در محاصره بودن مردم ایران در فضای مجازی غم دیگری است و این‌یک تحقیر تاریخی برای مردمی است که افرادی مانند حاج قاسم دارند. خیلی عجیب‌وغریب است ما با همه امکاناتی که در این حوزه داریم، اجازه انتشار تصویر حاج قاسم را در فضای مجازی نداریم و مایه تعجب من است که مسئولان فضای مجازی کشور چگونه این فضا را تحمل می‌کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به استفاده عموم مردم از امکانات فضای مجازی از قبیل حمل‌ونقل، تلفن همراه و یا خرید از فروشگاه‌های بومی در این فضا گفت: کار در حوزه زیرساخت این فضا هم یک امر نشدنی نیست اما شاهدیم که در این حوزه یک تغافل تاریخی اتفاق افتاده است.

معین در خصوص این موضوع که راهبرد کلان انقلاب اسلامی، راهبرد دفاعی است که در بازی فرمانده مقاومت تلاش شده است تا این راهبرد دفاعی را تبلیغ کند، تصریح کرد: دوران بزن‌دررو در فضای مجازی به پایان رسیده و ما به هیچ‌کس در این فضا اجازه نخواهیم داد کیان خانواده‌های ایرانی را به خطر بیندازد.

ویژه برنامه مشق عاشقی برگزار شد

در پایان این مراسم نیز با حضور مسلم معین و سردار بابایی از نماهنگ «فراق رفیق» با صدای سیدحسین علوی، تدوین مهرداد پارسافر و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری و مستند «حریف» به کارگردانی عباس افخمیان و تهیه‌کنندگی مهدی جعفری و علی خواجه رونمایی شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات