صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۵۴۶۸

نگران حفظ جان مردم هستیم

وزیر نیرو با بیان اینکه بارش باران چهار روز اخیر باعث آبگرفتگی و خیس خوردن برخی خانه‌های کنارک شده، گفت: با توجه به مهیا شدن اماکن مناسب برای اسکان موقت، مردم مناطق سیل‌زده از سکونت در خانه‌های دچار آبگرفتگی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کنارک، علی‌اکبر محرابیان شامگاه سه‌شنبه پس از بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان، در جلسه "ستاد پیشگیری و فرماندهی، عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک" اظهار داشت: در کنارک در مجموع 334 میلیمتر بارش باران اتفاق افتاد که با چهار سال بارندگی این منطقه برابری می‌کند.

وزیر نیرو ادامه داد: در واقع چهار سال بارش طی چهار روز انجام شد و نکته حائز اهمیت این است که عصر روز گذشته به مقدار 108 میلی متر باران طی مدت زمان 20 دقیقه باریده که این میزان بارش موجب حجم آب گرفتگی در شهر کنارک شد و حدود دو هزار خانواده کنارکی در شرایط آبگرفتگی به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر شرایط را برای امدادرسانی بهتر فراهم کنیم و با حجم وسیع پمپ‌های کف‌کش بتوانیم آب را از داخل خیابان و منازل مردم بیرون بکشیم که البته در این زمینه اقداماتی در حال انجام بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات